کد خبر: ۶۷۰۳
تاریخ انتشار: ۱۸:۲۰ - ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - 2017 March 01
یکی از مزایای خرید یک لپ تاپ ـ تبلت با صفحه کلید جداشدنی، قابلیت انعطاف پذیری آن‌ها است. در این صورت زمانی که کاربر فضای کافی روی میز ندارد یا می‌خواهد لپ تاپ/تبلت خود را راحت‌تر حمل کند می‌تواند صفحه کلید را از دستگاه جدا کند.

به گزارش آی تابناک : اگر به دنبال بهره وری بالاتر هستید و علاقه‌ای به تایپ کردن روی صفحه نمایش ندارید می‌توانید صفحه کلید را به دستگاه خود متصل کنید. اگر از علاقه مندان چنین دستگاه‌هایی هستید، لنووطی کنگره جهانی موبایل از لپ تاپ ـتبلت جدید خود با نام Miix 320 رونمایی کرده است.

همان طور که در تصاویر مشاهده می‌کنید، Miix 320 لنوو یک دستگاه هیبردی ـ جداشدنی ـ است که بسته به نیاز شما می‌تواند به تبلت یا لپ تاپ تبدیل شود. این محصول با سیستم عامل ویندوز 10 ارائه می‌شود بنابراین کاربران می‌توانند تمامی برنامه‌ها و نرم افزارهای وابسته به رایانه خود را Miix 320 اجرا کنند.

از نظر ویژگی‌ها و مشخصات، Miix 320 لنوو مجهز به پردازنده Atom X5 اینتل و کارت گرافیک اچ دی اینتل است. این محصول از رم 4 گیگابایت، 128 گیگابایت حافظه داخلی eMMC، اسپیکرهای Dolby Advanced Audio پشتیبانی خواهد کرد و از یک صفحه نمایش 10.1 اینچی با وضوح تصویر 1920×1200 بهره می‌برد. لنوو همچنین با افتخار اعلام کرده این محصول مجهز به باتری خواهد بود که تا بیش از 10 ساعت شارژ نگه می‌دارد.

از نظر قیمت این محصول قیمت بالایی ندارد. طبق اعلام لنوو این تبلت به همراه صفحه کلید (مدلی که تنها از وای فای پشتیبانی می‌کند) با قیمت شروع 200 دلار از اواسط فروردین به فروش خواهد رسید. نسخه دیگری نیز به همراه قلم Active Pen و پشتیبانی 12 ماهه از مایکروسافت آفیس 365 از اواسط تیر ماه سال آینده عرضه خواهد شد. لنوو اشاره‌ای به قیمت این نسخه نکرده است.



منبع : هم رسان
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار