کد خبر: ۶۶۵۸
تاریخ انتشار: ۱۸:۴۰ - ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - 2017 February 28
شرکت گوگل چندی پیش پلتفرم واقعیت مجازی دی دریم (Daydream) را ارائه داد. کاربران اکنون طعم شیرین بازی‌های واقعیت مجازی را به شیوه دیگری می‌چشند. گوگل در طول این مدت اپلیکیشن‌های مختلفی را برای برای پلتفرم دی دریم ارائه داده است و در حال حاضر این پلتفرم همراه با هدست واقعیت مجازی اختصاصی کاربران بسیاری را دارد. همانطور که می‌دانید کنفرانس توسعه دهندگان بازی در نوسان کامل است و جای تعجبی نیست که شرکت گوگل چند بازی جدید را برای هدست واقعیت مجازی دی دریم منتشر کند. در ادامه با تکرا همراه باشید.

به گزارش آی تابناک : شرکت گوگل ساعتی پیش اعلام کرد که قصد دارد سه بازی جدید را برای پلتفرم دی دریم منتشر کند، باتوجه به شواهد موجود این عناوین قرار است که ماه آینده در پلی استور منتشر شوند. یکی از این سه بازی Virtual Rabbids نام دارد که به نظر می‌رسد، جالب‌ترین آن‌ها باشد. این بازی با سرمایه گذاری مشترک بین استودیو بازی سازی یوبی‌سافت و سازندگان اصلی Rabbids توسعه یافته است. جزئیات منتشر شده نشان می دهد که بازی فوق به صورت کامل با کنترلر دستی انجام می‌شود.

همچنین بازی جدیدی توسط folks با نام Beartopia در حال توسعه است که در واقع عنوان متفاوتی از سری بازی های سبک پازلی است. محیط بازی Beartopia در دهکده کوچکی است که گیمر در آن وظیفه ارتباط سازی و دوستیابی را  دارد.

در نهایت Turbo Button هم بازی Along Together را ارائه داده که گیمر در آن محیط بازی را اداره می کند و به دختربچه کوچکی در رسیدن به مقصد کمک خواهد کرد. Along Together یک بازی پازلی دیگری است که در محیط کاملا سه بعدی ارائه شده است.

هر سه عنوان واقعیت مجازی قرار است که به زودی در پلی استور منتشر شوند. اگر شما از کاربران پلتفرم دی دریم و هدست واقعیت مجازی هستید، پیشنهاد می شود که بازی Need for Speed No Limits VR و همچنین Gunjack 2 End of Shift را خریداری کنید. این دو عنوان با تخفیف ویژه‌ یک هفته‌ای از ۱ مارس برابر با ۱۱ اسفند ماه در دسترس هستند.



منبع : فون آرنا

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار