کد خبر: ۶۶۲۳
تاریخ انتشار: ۱۹:۰۰ - ۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - 2017 February 27
شرکت چینی آلکاتل در جریان نمایشگاه MWC 2017 و در کنفرانس خبری خود از یک تبلت هیبریدی جدید و احتمالا ارزان قیمت با مشخصات سخت افزاری مناسب برای کاربران آماتور رونمایی کرده است. در ادامه با تکرا همراه باشید تا به تبلت هیبریدی آلکاتل پلاس ۱۲ نگاهی داشته باشیم.

به گزارش آی تابناک : تبلت هیبریدی آلکاتل پلاس ۱۲ (Alcatel Plus 12) نسبت به محصولات پایین‌رده و نچندان جذاب شرکت آلکاتل که زیر مجموعه کمپانی چینی تی سی ال است، بسیار متفاوت و متمایز است. تبلت هیبریدی آلکاتل پلاس ۱۲ یک تبلت ویندوزی با نمایشگری ۱۱.۶ اینچی یا همان ۱۲ اینچی است؛ اما این محصول یکی از باریکترین تبلت‌های هیبریدی جهان نیز محسوب می‌شود که باعث شده برای بسیاری از کاربران جذاب باشد.

شرکت چینی آلکاتل از یک تبلت هیبریدی جدید با نام آلکاتل پلاس 12 رونمایی کرده است. تبلت هیبریدی آلکاتل پلاس 12 یک محصول دو در یک و باریک است.
تبلت هیبریدی آلکاتل پلاس ۱۲ دارای صفحه نمایش ۱۲ اینچی دارای ابعادی برابر ۲۸۴ در ۱۷۵ در ۷.۹ میلی‌متر و ۹۹۰ گرم وزن است. این تبلت دارای پردازنده اینتل سلرون N3350، صفحه نمایش ۱۲ اینچی با وضوح تصویر فول اچ دی، ۴ گیگابایت حافظه رم، ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی شامل ۳۲ گیگابایت eMMC و ۳۲ گیگابایت کارت حافظه میکرو اس دی با قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه جانبی تا ۱۲۸ گیگابایت، باتری ۲۶.۸ وات ساعتی، حسگر اثر انگشت، درگاه میکرو HDMI، جک ۳.۵ میلی‌متری صدا است که باعث شده گزینه مناسبی برای کاربران عادی و آماتور باشد.

گفتنی است که هنوز اطلاعاتی مبنی بر قیمت و زمان عرضه این تبلت نیز مانند سایر محصولات معرفی شده از آلکاتل همچون گوشی‌های آلکاتل U5 و A3 در نمایشگاه MWC 2017، در دسترس نیست؛ اما باید به زودی شاهد اطلاعات بیشتری از این محصول جذاب و دوست داشتنی باشیم.



منبع : فون آرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار