کد خبر: ۶۶۲۰
تاریخ انتشار: ۱۷:۲۷ - ۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - 2017 February 27
در جریان برگزاری کنگره جهانی موبایل در شهر بارسلونای اسپانیا یکی از گوشی‌هایی که مورد توجه قرار گرفته، گوشی جی 6 ساخت شرکت ال جی است.

به گزارش آی تابناک : گوشی یاد شده با طراحی یکپارچه و نمایشگر 5.7 اینچی با اقبال خوبی مواجه است. نسبت تصویری 18:9، دقت تصویری QHD+ نمایشگر از جمله دیگر ویژگی های جی 6 است.

این گوشی دارای دوربین دوگانه 13 مگاپیکسلی است که عکاسی با قابلیت زوم اپتیکال بالا و تهیه عکس هایی با عمق کانونی متنوع را ممکن می سازد. لنزهایی با زاویه 125 درجه این گوشی را متمایز کرده و لذا با جی 6 می توانید عکس های پانوراما تهیه کنید.

این گوشی ضد آب و ضدگرد و خاک هم هست و می تواند به مدت 30 دقیقه در عمق یک متری آب سالم باقی بماند. سازگاری با ابزار هوشمند Google Assistant، دوربین عکاسی سلفی با دقت 5 مگاپیکسل، پردازنده MSM8996 Pro AC، باتری 330 میلی آمپری با قابلیت شارژ بی سیم، حسگر اثر انگشت، SB Type C از جمله دیگر ویژگی های گوشی یاد شده است.

گوشی جی 6 از دو فناوری دالبی ویژن و HDR 10 هم پشتیبانی می‌کند. این بدان معناست که رنگ‌های بیشتری تولید خواهند شد، رنگ‌های سفید روشنتر، رنگ‌های مشکی عمیق‌تر و دیگر رنگ‌ها نیز بهتر به نمایش درمی‌آیند. پخش ویدئو در این حالت نیز با جزییات و دقت بیشتری همراه است.



منبع : آی سی تی
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار