کد خبر: ۶۶۱۸
تاریخ انتشار: ۱۷:۴۰ - ۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - 2017 February 27
کمپانی وسترن دیجیتال (WD) سازنده انواع تراشه و حافظه های ذخیره سازی مبتنی بر HDD و NAND، روز گذشته به طور رسمی تراشه ی iNAND 7350 را معرفی کرد. وسترن دیجیتال مدعی است که این تراشه ها پر ظرفیت ترین تراشه های embedded flash drive (EFD) هستند.

به گزارش آی تابناک : سازنده انواع تراشه و حافظه های ذخیره سازی مبتنی بر HDD و NAND، روز گذشته به طور رسمی تراشه ی iNAND 7350 را معرفی کرد. وسترن دیجیتال مدعی است که این تراشه ها پر ظرفیت ترین تراشه های embedded flash drive (EFD) هستند. از جمله مزایای آنها نیز می توان به نسل چهارم SmartSLC technology اشاره کرد. هر پشته در iNAND 7350 ها قادر به ذخیره سازی 256 گیگابایت اطلاعات است که به واقع رقم بالایی محسوب می گردد. معماری این تراشه ها بر اساس E-MMC است و در نتیجه می توان امیدوار بود که تبلت، گوشی های هوشمند، لپ تاپ های هیبریدی و... از این محصولات استفاده نمایند. پهنای باند این تراشه ها به دو گیگابیت در ثانیه می رسد و انتقال یک فایل دیجیتالی با ظرفیت 1 گیگابایت، تا 40% سریعتر از گذشته انجام می شود.

سرعت خواندن تصادفی در آن بر اساس دستورات ورودی/خروجی در وضعیت 4K نیز 22 IOPS است. با افزایش سرعت و پهنای باند در تراشه های ذخیره سازی، می توان به سادگی تصویر برداری 4K با نرخ فریم بالا و انتقال Wi-Fi با پهنای باند بالا را کلید زد. این تراشه ها از 3 ماهه دوم سال 2017 در اختیار تولید کنندگان قرار خواهد گرفت.



منبع : سخت افزار
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار