کد خبر: ۶۵۹۷
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۴ - ۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - 2017 February 26
به‌تازگی سه عکس جدید و واقعی از پرچمدار بعدی سامسونگ یعنی گلکسی اس ۸ فاش شده است.

به گزارش آی تابناک : اخیرا سه تصویر جدید و واقعی از مدل طلایی رنگ گوشی‌ گلکسی اس ۸ سامسونگ در شبکه‌ی اجتماعی چینی ویبو منتشر شده است. دو مورد از عکس‌های جدید، گوشی گلکسی اس ۸ را در یک بسته‌بندی نشان می‌دهند و یک تصوی دیگر از نمای روبه‌روی این محصول است. البته باید توجه داشت که این عکس‌ها با تصویری که در ماه ژانویه از مدل طلایی گلکسی اس ۸ منتشر شده است، دقیقا یکسان نیستند. اگر پیگیر اخبار مرتبط به گوشی یادشده باشید، احتمالا می‌دانید که تصویر قبلی نیز به عنوان نمونه‌‌ی اولیه‌ی گلکسی اس ۸ منتشر شده بود. در هر صورت در تصاویر جدید خبری از برند سامسونگ در بخش جلویی دستگاه نیست.

انتظار می‌رود دو گوشی‌ گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس در دو مدل با پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۳۵ کوالکام و نیز پردازنده‌ی اکسینوس ۸۸۹۶ سامسونگ معرفی شوند که هر مدل برای برخی از نواحی دنیا در نظر گرفته شده است. این دو دستگاه همچنین از ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم بهره خواهند برد. مدل پایه‌ی گوشی‌های هوشمند پرچمدار سامسونگ از ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی بهره می‌برند و علاوه بر این از کارت حافظه‌ی جانبی میکرو اس‌دی پشتیبانی می‌کنند. این دو دستگاه دارای گواهی IP68 هستند و بنابراین در برابر آب و گردوغبار مقاوم خواهند بود. گزارش‌های اخیر نشان می‌دهند کهگلکسی اس ۸ پلاس مجهز به یک نمایشگر ۶.۲ اینچی با کیفیت کیو اچ‌دی پلاس خواهد بود. البته ابعاد دقیق این نمایشگر ۶.۱ اینچ است که در لبه‌ها خمیدگی دارد. بنا به شایعات اخیر، گلکسی اس ۷ معمولی نیز از یک صفحه‌نمایش ۵.۷ اینچی بهره خواهد برد. انتظار می‌رود هر دو پرچمدار جدید سامسونگ از سنسور عنبیه‌ بهره ببرند. از دیگر مشخصات این دو گوشی‌ می‌توان به پشتیبانی از شارژ بی‌سیم اشاره کرد. در نهایت باید اشاره کنیم که گوشی‌ هوشمند گلکسی اس ۸ به دستیار صوتی مبتنی بر هوش مصنوعی بیکسبی مجهز خواهد شد. همانطور که پیش از این بارها در خبرهای مختلف خوانده‌ایم، بیکسبی دستیار شخصی جدید سامسونگ است که بر اساس هوش‌مصنوعی توسعه یافته توسط Viv Labs کار می‌کند. یادآوری می‌کنیم که سامسونگ اکتبر گذشته استارتاپ Viv Labs را خریداری کرد و اکنون استارتاپ یادشده زیر پرچم این غول کره‌ای رفته است. ظاهرا بیکسبی با اپلیکیشن‌های پیش‌فرض گلکسی همخوانی کاملی دارد و علاوه بر این یک سری ویژگی منحصر به‌فرد ارائه می‌دهد. از جمله قابلیت‌های این دستیار صوتی هوشمند می‌توان به امکان انجام جستجوی بصری و نیز تشخیص اشیاء مختلف مثلا یک مجله و سپس قابلیت خرید آن مجله فقط با استفاده از یک دستور اشاره کرد.

درحالیکه که سامسونگ اکنون خود را برای کنگره‌ی جهانی موبایل ۲۰۱۷ آماده می‌کند، این کمپانی از مدتی قبل تأیید کرده است که گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس امسال در این رویداد معرفی نخواهند شد. در واقع انتظار می‌رود گوشی‌های هوشمند پرچمدار جدید سامسونگ اواخر ماه مارس معرفی و در نیمه‌ی دوم ماه آوریل روانه‌ی بازار شوند. اطلاعات بیشتر در این مورد به احتمال زیاد به زودی توسط سامسونگ منتشر خواهد شد.

گلکسی اس ۸



منبع : زومیت
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار