کد خبر: ۶۵۹۲
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۵ - ۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - 2017 February 26
شرکت گوگل به‌تازگی ویژگی­ قابل توجهی را به سیستم‌عامل کروم افزوده است. آخرین نسخه این سیستم‌عامل به نگارش 58.0.3007.0 امکان بازگشایی کروم‌­بوک توسط اسکن اثر‌ ­انگشت را به ارمغان آورده است.

به گزارش آی تابناک : جهت استفاده از قابلیت بازگشایی سریع کروم‌بوک می‌توانید در مرورگر کروم از این آدرس استفاده کنید: Chrome://flags و ویژگی بازگشایی با اثر انگشت را به کروم‌­بوک خود بیفزایید. شما می‌توانید جهت پیکربندی خصوصیات شناسایی اثر‌ انگشت به بخش تنظیمات صفحه قفل نرم‌افزار مراجعه کنید. شما می‌توانید هر پنج انگشت خود را جهت شناسایی به کروم­‌بوک معرفی کنید. در کانال خبری کروم‌­بوک گوگل اعلام شده است که ویژگی‌های جدید در نگارشی از این سیستم عامل به‌زودی عرضه خواهد شد.

کروم بوک

روش جدید بازگشایی کروم‌­بوک، این سیستم عامل را هم‌راستا با سایر سیستم ­عامل‌ها همچون اندروید، آی‌او‌اس، ویندوز، سیستم‌عامل مکینتاش و ... قرار می­‌دهد. به‌عنوان مثال، آنچه مک‌­بوک‌­پرو 2016 را از سایر محصولات متمایز می‌کند، وجود سنسور بیومتریک تشخیص اثر‌انگشت در تأیید هویت افراد است. دو گوشی هوشمند پیکسل و نکسوس شرکت گوگل با سنسور اثر‌انگشت روانه بازار شده است و این در حالی است که این شرکت کروم‌­بوک های خود را تا این زمان بدون سنسور اثر­انگشت عرضه کرده است. البته این دستگاه، تنها کروم‌­بوک مجهز به سنسور اثر انگشت خواهد بود.

کروم

افزودن ویژگی اسکن اثر‌انگشت به کروم‌­بوک در بخش توسعه نرم‌افزاری دقیقا چند ماه پس از عرضه امکان بازگشایی کروم­‌بوک توسط کد عبور ارائه می‌شود.



منبع : زومیت
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار