کد خبر: ۶۵۸۴
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۸ - ۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - 2017 February 26
اگر هنوز با وجود تمام تصاویر به بیرون درز پیدا کرده و طراحی‌های مفهومی از گوشی هوشمند رده بالای مورد انتظار شرکت سامسونگ، گلکسی اس 8، در مورد ظاهر این اسمارت فون شک و تردید دارید، جدیدترین اطلاعات لو رفته توسط شایعه‌ساز معروف، ایوان بلس (Evan Blass) با حساب کاربری evleaks@ در شبکه‌ی اجتماعی توییتر، شما را از این مسئله مطمئن خواهد کرد که کهکشانی آینده‌ی شرکت کره‌ای، از دستگاه‌های اندرویدی سایر رقبا، متمایز خواهد بود. این شایعه‌ساز، تصویری از صفحه‌ی ثبت نام «کهکشانی آینده» (Next Galaxy) را در قالب یک پست منتشر ساخته است، عکسی که همه‌ی ما می‌دانیم به چه چیزی اشاره دارد.

به گزارش آی تابناک : بر اساس شایعات، شرکت سامسونگ تصمیم دارد تا پیش نمایشی از گوشی گلکسی اس 8 را در قالب یک تیزر تبلیغاتی یک دقیقه‌ای، طی رویداد اختصاصی روز یکشنبه‌اش در نمایشگاه جهانی موبایل 2017، ارائه دهد. بنابراین تصویر مذکور، احتمالاً عکس صفحه‌ای است که در آن زمان به صورت آنلاین بر روی اینترنت قرار خواهد گرفت. در هر حال، باید بگوییم که بر اساس این تصویر، حاشیه‌های اطراف صفحه‌ی نمایش سامسونگ گلکسی اس 8، بسیار کم خواهد بود.


 

ترکیب این طراحی با صفحه‌ی نمایش اج کهکشانی کره‌ای‌ها، مساوی با بالاترین نسبت صفحه‌ی نمایش به بدنه در یک گوشی هوشمند خواهد شد، حتی بالاتر از شیائومی می میکس چینی‌ها. عکس‌های به بیرون درز پیدا کرده از اسمارت فون ال جی جی 6 نیز، حاشیه‌های بسیار کمی را در دور صفحه‌ی نمایش نشان می‌دهد. اما اگر این عکس صحت داشته باشد، باید بگوییم که سامسونگ با گلکسی اس 8 بدون شک برنده‌ی جدال با رقیب هم‌وطنش خواهد بود.



منبع : دیجی رو
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار