کد خبر: ۶۵۷۲
تاریخ انتشار: ۲۱:۴۰ - ۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - 2017 February 25
اگرچه به دنيا آمدن نوزاد براي والدين تجربه اي حيرت انگيز محسوب مي شود اما تربيت او مي تواند فرآيندي چالش برانگيز باشد. در اين ميان فناوري به کمک والدين آمده است.
به گزارش آی تابناک : همزمان با توسعه فناوري تلفنهاي همراه هوشمند و ساير سيستمهاي موبايل، استفاده از اپليکيشنها به عنوان ابزاري ساده اما تأثيرگذار در تمامي عرصه هاي زندگي رشد قابل توجهي يافته است و حالا مي توان ردپاي اين تحول را در تربيت کودکان هم مشاهده کرد. در زير فهرستي از کاربردي ترين اپليکيشنهاي برتر در زمينه رسيدگي به نوزاد براي تازه والدين شده ها معرفي شده است.

Glow Baby
مادراني که تا پيش از تولد نوزاد از اپليکيشن Glow Nurture استفاده مي کنند، پس از زايمان اپليکيشن Glow Baby کاربردهاي زيادي خواهد داشت. اين دو اپليکيشن حاصل تحقيقات يک ارايه دهنده است. با استفاده از Glow Baby مي توان نيازها و نکاتي همچون شيردهي، پوشک، خواب و مراقبتهاي بهداشتي نوزاد را با کيفيت بالاتري مديريت کرد.

Feed Baby
اين اپليکيشن هم مانند Glow Baby، قابليتهاي زيادي داشته و نگهداري از نوزاد را براي تازه والدين شده ها ساده تر مي کند. اين اپليکيشن قابليت دانلود در سيستمهاي همراه مبتني بر سيستم عاملهاي iOS و اندرويد را دارد.

BabySee
يکي از بهترين اپليکشنها در زمينه مراقبت از نوزاد محسوب مي شود. هر کاري که نوزاد انجام مي دهد نه تنها براي والدين شيرين است بلکه بايد به آنها توجه کرد. درحالي که به نظر مي رسد نوزاد درحال خنديدن و خيره شدن به نگاه والدين است اما واقعا اينگونه است؟ اين اپليکيشن به والدين کمک مي کند تا دنيا را از چشم انداز نوزاد تماشا کنند. البته دانلود اين اپليکيشن تنها براي سيستمهاي همراه مجهز به سيستم عامل iOS امکانپذير است.

Baby Pics
با استفاده از اين اپليکيشن مي توان از نوزاد تازه به دنيا آمده و حرکات شيرين آن تصاوير ديدني ثبت کرده و ضمائم هنري جالب توجهي را به آنها اضافه کرد. اين اپليکيشن داراي استيکرهاي ديدني است.


منبع : مهر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار