کد خبر: ۶۵۵۰
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۵ - ۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - 2017 February 25
جديدترين کارت حافظه (SD card) شرکت سوني، پرسرعت‌ترين کارت حافظه‌اي به حساب مي‌آيد که تا کنون ساخته شده است. ويژگي‌ اصلي اين کارت حافظه که SF-G UHS-II نام دارد سرعت خواندن و نوشتن بالاي آن است که به ترتيب ۳۰۰ مگابايت بر ثانيه و ۲۹۹ مگابايت بر ثانيه اندازه‌گيري شده است. اين ويژگي‌ سريع‌ترين کارت حافظه‌ي SD در بازار را تا به امروز معرفي مي‌کند.
به گزارش آی تابناک : کارت‌هاي اس‌اف-جي (SF-G cards) ضدضربه، ضدآب، مقاوم به دماي بالا و اشعه X هستند. به‌علاوه، اين مدل از کارت‌هاي SD سوني، در سه مدل با ظرفيت ۳۲ گيگابايت ، ۶۴ و ۱۲۸ گيگابايت در دسترس کاربران قرار مي‌گيرند. سوني هنوز اطلاعاتي در مورد قيمت‌ اين کارت‌هاي حافظه‌ي SD منتشر نکرده است. با اين حال، گفته مي‌شود کارت‌هاي اس‌اف-جي در حوالي اسفند و فروردين ۹۶ به بازار عرضه مي‌شوند.

کارت‌ حافظه‌ي SD با حجم و سرعت بالا مورد نياز کاربران متفاوتي است. اين کارت‌ها به ويژه در عکاسي با دوربين‌هاي DSLR براي ثبت لحظه‌اي تصاوير، بسيار اهميت دارند. اين کارت‌هاي حافظه مي‌توانند در شيار موجود در بسياري از لپتاپ‌ها هم قرار گيرند و براي تبادل و يا مشاهده‌ي اطلاعات از آن‌ها استفاده شود.


منبع : دیجی کالا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار