کد خبر: ۶۵۴۷
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۹ - ۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - 2017 February 25
«کتي هيوبرتي» يکي از تحليلگران مؤسسه معتبر «مورگن استنلي» مي گويد شارژدهي باتري آيفون 8 که در واقع مدل برتر در بين سه موبايل امسال اپل خواهد بود، به قدري بالاست که مالکين مدل هاي قبلي را با سرعتي بالا به تعويض آنها و خريد آيفون جديد مجاب مي کند.
به گزارش آی تابناک : هيوبرتي همچنين انتظار دارد آيفون 8 با فرم فکتور کاملاً متفاوت، پشتيباني از شارژ وايرلس، حسگرهاي سه بعدي و قابليت هاي هوش مصنوعي پيشرفته اي عرضه گردد، که البته پيش از اين هم در مورد آنها شنيده بوديم.

در گوشه اي از مقاله اين کارشناس ارشد آمده است:

علاوه بر آپديت هميشگي آيفون هاي کنوني، انتظار مي رود اپل مدلي گران قيمت و پيشرفته مجهز به نمايشگر AMOLED نيز عرضه کند که از فرم فکتور خميده و شارژدهي بيشتر، فناوري شارژ وايرلس، حسگرهاي سه بعدي و قابليت هاي نرم افزاري هوش مصنوعي پيشرفته اي برخوردار است.

در حالي که جايگزيني و ارتقاء سال به سال آيفون در بين طرفداران رواج بيشتري پيدا کرده، اما تحقيقات ما نشان مي دهند مصرف کنندگان و خريداران در کشور چين براي فناوري هاي جديد و تغييرات اساسي در طراحي و ظاهر موبايل اهميت ويژه اي قائل مي شوند.

در اين تحقيق آمده است که بخش اعظم مشتريان که حداقل آيفون دو سال قبل را در اختيار دارند، به ويژه در کشور چين، بي صبرانه منتظر آيفون 8 هستند تا تلفن همراه خود را تعويض نمايند و اين «ابرچرخه» (supercycle) در کنار ارتقاء معمول مدل هاي 4.7 و 5.5 اينچي، رشد قابل توجه فروش کوپرتينويي ها را به همراه خواهد داشت.

مورگن استنلي همچنين هدف گذاري خود براي سهام اپل را برابر با 154 دلار اعلام نمود که در مقايسه با رقم 136.6 دلاري کنوني، رقم فوق العاده اي محسوب مي شود.

گفتنيست چند روز قبل نيز «مينگ-چي کو» تحليلگر ارشد مؤسسه KGI Securities نيز اظهار داشت آيفون 8 به خاطر استفاده از طراحي چندلايه بورد اصلي، فضاي بيشتري براي باتري L شکل با ظرفيت 2700 ميلي آمپر ساعت در اختيار دارد که تقريباً با باتري به کار رفته در آيفون 7 پلاس کنوني برابري خواهد کرد.


منبع : دیجیاتو
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار