کد خبر: ۶۵۴۳
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۳ - ۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - 2017 February 25
از هم‌اکنون تا زماني که شرکت بنياد توسعه نرم‌افزارهاي متن‌باز OpenStack نسخه جديد محصولات خود مبتني بر فضاي پردازش ابري را عرضه کند چند ماهي باقي مانده است. اين بار OpenStack آخرين نسخه از Ocata را معرفي کرد و در اين اتفاق تمرکز اصلي بر افزايش ثبات، مقياس‌پذيري، و عملکرد محاسباتي هسته و خدمات شبکه‌اي معطوف شد.

به گزارش آی تابناک : نسخه جديد نرم‌‌افزار Ocata قابليتي را با نام Nova در خود جا داده است که در اصل يک اپليکيشن رابط کاربري برنامه‌نويسي (API) را شامل مي‌شود و به کاربران کمک مي‌کند تا به صورت هوشمندانه منابع خود را مبتني بر نيازهاي اپليکيشن مشخص کنند. قابليت ديگر اين نرم‌افزار موسوم به Cells v۲ به گونه‌اي طراحي شده است که مي‌تواند به صورت پيش‌فرض ثبات Nova را افزايش دهد.

داشبورد Horizon در اين نرم‌افزار به عنوان يک رابط کاربردي پيشرفته عمل مي‌کند و به اپراتورها امکان مي‌دهد تا بتوانند قابليت‌هاي اجرايي در خدمات OpenStack را بهتر شناسايي کنند.

قابليت ديگر نسخه جديد اين نرم‌افزار با نام Keystone نامگذاري شده است که به صورت پويا يک پروژه را مديريت مي‌کند و در زمينه احراز هويت کاربران قابليت‌هاي مختلف ارايه مي‌دهد.

از ديگر قابليت‌هايي که در نسخه جديد اين نرم‌افزار ارايه شده است مي‌توان به Ironic، سيستم مديريت پردازنده رايانه براي سازگاري با پروژه‌هاي Telemetry، Active/Active HA و ... اشاره کرد.



منبع : zdnet
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار