کد خبر: ۶۵۳۵
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۹ - ۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - 2017 February 25
شرکت آرکاس (Archos) از دو گوشی ارزان قیمت جدید آرکاس 50 گرافیت (Archos 50 Graphite) و آرکاس 55 گرافیت (Archos 55 Graphite) رونمایی کرد. مهمترین ویژگی‌های این دو گوشی اسکنر اثر انگشت و دوربین دوگانه آنها است.

به گزارش آی تابناک : زمانی که به مبحث گوشی های مقرون به صرفه و ارزان قیمت وارد می‌شویم، دلیلی که می‌تواند باعث ارزان قیمت بودن آن‌ها می‌شود مشخصات سخت افزاری رده پایین آن‌ها نسبت به گوشی های هوشمند پرچمدار است. در حال حاضر شرکت های زیادی هستند که از این دست محصولات را تولید می‌کنند. اما برخی از آن‌ها نسبت به بقیه برتری‌هایی دارند.

اگر قصد خرید یک گوشی مناسب با بودجه‌ای کم را گرفته‌اید، این خبر می‌تواند برای شما جالب باشد بدانید که شرکت آرکاس تنها چند روز پیش از برگزاری نمایشگاهC 2017، از دو گوشی هوشمند جدید خود با بودجه‌ای کم رونمایی کرده است. این دو گوشی هوشمند آرکاس 50 گرافیت (Archos 50 Graphite) و آرکاس 55 گرافیت (Archos 55 Graphite) هستند. هر دو این محصولات از مشخصات متفاوتی از یکدیگر بهره می‌برند که در زیر قصد داریم به آن‌ها بپردازیم.

آرکاس 50 گرافیت / 55 گرافیت

مشخصات فنی آرکاس 50 گرافیت / 55 گرافیت

این دو گوشی هوشمند مجهز به یک اسکنر اثر انگشت در قسمت پشتی خود همراه با دوربین دوگانه هستند که کمتر می‌توان این دو را در گوشی های ارزان قیمت در اختیار داشت. هر دو این ویژگی‌ها بدون شک باعث شده‌اند تا گوشی های ارزان قیمت آرکاس را خاص و ویژه کرده‌اند. به طور مثال باید به این اشاره کرد که گوشی آرکاس 55 گرافیت مجهز به یک نمایشگر 5.5 اینچی فول اچ دی، چیپست 1.5 گیگاهرتزی مدیاتک همراه با پردازنده 4 هسته‌ای، رم 2 گیگابایتی و حافظه داخلی 16 گیگابایتی است.

در آن سمت گوشی آرکاس 50 گرافیت از نمایشگر کوچکتر 5 اینچی بهره می‌برد و یک رم 1 گیگابایتی نیز در زیر قاب آن موجود خواهد بود. اما دیگر مشخصه‌های این گوشی نیز نظیر برادر بزرگتر خود خواهد بود. هرچند در حال حاضر با مشخصات فنی این دو گوشی آشنا شده‌ایم، اما در کنگره جهانی موبایل بیشتر با آرکاس 50 گرافیت و برادر بزرگتر وی آشنا خواهیم شد. گجت نیوز جدیدترین اخبار و حواشی MWC 2017 بارسلونا را پوشش خواهد داد. ما را دنبال کنید.



منبع : دیجیاتو
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار