کد خبر: ۶۵۱۸
تاریخ انتشار: ۱۹:۲۰ - ۰۶ اسفند ۱۳۹۵ - 2017 February 24
مشترکان تلفن همراه در مواردي از قطعي‌هاي مکالمه گلايه‌هايي دارند. اين در حالي است که مروري بر آمارهاي رسمي ارائه شده گوياي آن است که بيش از ۹۰ درصد مکالمات اپراتورها با موفقيت به انجام مي‌رسد.
به گزارش آی تابناک : آمارهاي رسمي گوياي آن است که تا پايان آذرماه سال جاري در اپراتور اول ارتباطي يا شرکت همراه اول متوسط ميزان برقراري موفقيت‌آميز مکالمه (CSSR) در شبکه ۹۸.۷۶ درصد است. همچنين در اين اپراتور ميزان کارايي مدارات اتصال متقابل CER) ۹۶.۵۳) درصد اعلام شده و ميزان موفقيت در برقراري مکالمات (ASR) ۴۹.۲۱ درصد بوده است.

از سوي ديگر در اپراتور دوم ارتباطي يا ايرانسل متوسط ميزان برقراري موفقيت‌آميز مکالمه (CSSR) در شبکه ۹۸.۷۹ درصد بوده و ميزان کارايي مدارات اتصال مقابل CER) ۹۹.۹۶) درصد اعلام شده است. همچنين ميزان مکالمات موفق (ASR) اپراتور دوم ۴۹.۳۱ درصد اعلام شده است.

اپراتور سوم يا رايتل نيز در زمينه‌ي متوسط ميزان برقراري موفقيت‌آميز مکالمه (CSSR) در شبکه به آمار ۹۹.۵۹ درصد دست يافته و ميزان کارايي مدارات اتصال مقابل (CER) در آن ۹۹ درصد اعلام شده است.

همچنين ميزان مکالمات موفق (ASR) در رايتل ۴۵.۳۳ درصد بوده و درصد مکالمات قطع شده اين اپراتور در شبکه سيار (CDR) ۰.۴۵ درصد اعلام شده است.

علاوه بر اين طبق آمارهاي منتشر شده ميزان مکالمات موفقيت‌آميز حين جابه‌جايي HOSR)) در اين شبکه ۹۹.۹۱ بوده است.


منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار