کد خبر: ۶۵۱۶
تاریخ انتشار: ۲۰:۰۰ - ۰۶ اسفند ۱۳۹۵ - 2017 February 24
هکری به نام”Pro_Mast3r” ادعا میکند که اهل عراق است و مسئولیت از بین بردن وب سایت رئیس جمهور آمریکا، دونالد ترامپ را به عهده گرفت. این وب سایت به طور مستقیم به کمپین انتخاباتی ترامپ متصل نیست؛ بلکه بر روی سرور secure2.donaldjtrump.com قرار دارد و با سیستم امنیتی Cloudflare، مدیریت میشود .

به گزارش آی تابناک : هکری به نام”Pro_Mast3r”  ادعا میکند که اهل عراق است و مسئولیت از بین بردن وب سایت رئیس جمهور آمریکا، دونالد ترامپ را به عهده گرفت. این وب سایت به طور مستقیم به کمپین انتخاباتی ترامپ متصل نیست؛ بلکه بر روی سرور secure2.donaldjtrump.com  قرار دارد  و با سیستم امنیتی Cloudflare، مدیریت میشود. در حالی که این سرور، یک سرور با گواهینامه ی رسمی است ولی همانطور که در تصویر میبینیم؛ ظاهراً به سایت دیگری متصل شده و متن "هیچ چیز غیر ممکن نیست" روی آن نوشته شده است.

در کد های سرور هک شده، از هیچ اسکریپت مخربی استفاده نشده است؛ در عوض از اسکریپت های متحرک استفاده شده و این صفحات به جاوا اسکریپت در یک حساب کاربری گوگل که در حال حاضر وجود ندارد متصل شده است که این حساب، در هک چندین سایت دیگر نیز دخیل بود. هرچند که هویت این هکر هنوز نامشخص است ولی در عین حال گفته میشود که این هکر بسیار آماتور بوده است.



منبع : سخت افزار
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار