کد خبر: ۶۵۱۵
تاریخ انتشار: ۲۰:۲۰ - ۰۶ اسفند ۱۳۹۵ - 2017 February 24
هر ماه سعی می‌کنیم در نشریه شبکه چند بازی کوچک و رایگان پی‌سی و موبایل به شما معرفی کنیم؛ بازی‌هایی جذاب و متفاوت با بازی‌های معروفی که تا کنون روی گوشی موبایل خود بازی کردید.
به گزارش آی تابناک : هر ماه سعی می‌کنیم در نشریه شبکه چند بازی کوچک و رایگان پی‌سی و موبایل به شما معرفی کنیم؛ بازی‌هایی جذاب و متفاوت با بازی‌های معروفی که تا کنون روی گوشی موبایل خود بازی کردید. در شماره شهریورماه ماهنامه شبکه بازی‌های زیر معرفی شدند:

حماسه حباب‌ها؛ Bubble Witch Saga 3

سبک:  امتیازی
پلتفرم:  iOS, Android 
تهیه‌کننده: King
سازنده: King 

ناشران و تهیه‌کنندگان بازی‌های سیستم عامل‌های همراه تلاش می‌کنند تا همواره بازی‌های خود را با منتشر کردن محتواهای جدید، علاوه بر حفظ جذابیت آن برای مخاطبان همیشگی، بتوانند کاربران تازه‌ را هم جذب خود کنند. البته تمام سازندگان چنین توانایی‌ ندارند، اما حالا دیگر کاربران تلفن‌های همراه و تبلت‌ها به‌خوبی استودیوی King را با چنین ویژگی‌هایی در بازی‌هایی مانند  Candy Crush و «بابل ویچ» می‌شناسند. خبر خوش این است که بالاخره «حماسه بابل ویچ ۳» منتشر شد تا با مکانیک‌های تازه بار دیگر حباب‌ها را بترکانید و ماجراجویی تازه‌ای را همراه با استلا تجربه کنید. 

مطلب پیشنهادی

معرفی جدیدترین بازی‌های پی‌سی و کنسول
یک نگاه، چند بازی شماره ۱۸۹

باشگاه حروف؛ Letter Club

سبک:  معمایی
پلتفرم:   iOS, Android 
تهیه‌کننده: Simple Machine, LLC
سازنده:   Simple Machine, LLC 

بازی با حروف یکی از قدیمی‌ترین سرگرمی‌هایی است که هرکس حداقل یک بار آن را امتحان کرده است. بازی با حروف به دانش و شناخت کلمه‌های مختلف احتیاج دارد و همین نکته باعث شده است تا گاهی ساعت‌ها مشغول پیدا کردن کلمه‌های معنادار از میان حروف مختلف شوید و گذر زمان را متوجه نشوید. این بار سازندگان در «باشگاه حروف» سراغ ایده جالبی رفته‌اند و هرکس در هر نوبت فرصت دارد تا با یافتن یک کلمه معنادار از میان حروف، یک ضربه به حریف وارد کند. افزون بر این حروف هم ارتقا پیدا می‌کنند تا ضربه‌ها و کلمات طولانی‌تری بسازید.

دخترک شیرفروش؛ Milkmaid of the Milky Way

سبک:  ماجرایی
پلتفرم:  iOS, Android 
تهیه‌کننده: Machineboy
سازنده: Machineboy
 

«دخترک شیرفروش راه شیری» با گرافیک پیکسل‌‌ آرتی خود یکی از اولین بازی‌های ماجرایی در آغاز سال نو میلادی است که می‌توانید از داستان و کنترل آن لذت ببرید. داستان با معرفی دخترک شیرفروش نروژی در دهه ۲۰ میلادی آغاز می‌شود و زندگی عادی و یکنواخت دخترک با از راه رسیدن یک سفینه، شکل دیگری به خود می‌گیرد تا همراه با او و حل معماهای مختلف راز این دگرگونی را کشف کنید. با آنکه بازی در کمتر از ۵ ساعت تمام می‌شود، اما سخنان دخترک در مواجهه با موقعیت‌های مختلف و گرافیک زیبای بازی ارزش آن را دوچندان کرده است.

پرنده را بترکان؛ Angry Birds Blast

سبک:  جورچین
پلتفرم:   iOS, Android 
تهیه‌کننده: Rovio Entertainment Ltd
سازنده:   Rovio Entertainment Ltd
 

پرندگان خشمگین احتیاجی به معرفی ندارند و حالا دیگر در هر سبکی از بازی‌ها حضور دارند و مخاطبانشان سن و سال نمی‌شناسد. این بار سازندگان با همان ظاهر و پرندگان آشنا سراغ یک بازی در سبک جورچین رفته‌اند تا با کنار هم قرار دادن پرندگان، با روش‌های تازه‌ای خوک‌ها و سازه‌هایشان را از میان بردارید. بازی بسیار سریع است و به‌خوبی قدرت‌های آشنای پرندگان را وارد این سبک کرده است. به علاوه، زمانی که ترتیب طولانی‌تر و ویژه‌ای بسازید، می‌توانید از ابزارهای قدرتمندتری برای نابودی خوک‌ها کمک بگیرید و امتیاز بیشتری کسب کنید.



منبع : شبکه
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار