کد خبر: ۶۴۹۴
تاریخ انتشار: ۱۷:۲۹ - ۰۵ اسفند ۱۳۹۵ - 2017 February 23
شرکت AOC دو مانيتور خميده جديد با قابليت هاي عالي روانه بازار کرد. اين مانيتور ها که مخصوص طراحان و گيمر هاست در دو اندازه ۲۷ و ۳۱٫۵ اينچي عرضه شده اند.
به گزارش آی تابناک : شرکت AOC که يکي از توليد کنندگان بزرگ مانيتور هاي مخصوص رايانه هاي روميزي است، بازار هاي مختلفي را مورد هدف قرار داده و از گيمر ها گرفته تا طراحان حرفه اي امکان استفاده از محصولات آن را دارند. اين شرکت انواع و اقسام مانيتور ها از جمله نمايشگر هاي فوق سريع با زمان پاسخگويي ۱ ميلي ثانيه، نمايشگر هايي با نرخ تازه سازي عالي ۲۴۰ هرتزي و نمايشگر هاي خميده ۴K با نرخ تازه سازي بالا و محدوده رنگي (گاموت) وسيع را روانه بازار کرده است.

اين شرکت به تازگي دو مانيتور خميده جديد معرفي کرده که محصولات آن را تکميل مي کند. دو مانيتور جديد AGON AG322QCX و AGON QG272FCX ترکيبي از قابليت هايي است که آن ها را به صفحه نمايش هايي عالي تبديل مي کند که هم براي گيمر ها و هم براي طراحان حرفه اي گزينه هايي مناسب هستند.

AG272FCX يک مانيتور خميده ۲۷ اينجي است که از انحناي ۱۸۰۰R بهره مند بوده و تجربه اي بي نظير را براي گيمر ها به ارمغان مي آورد. پنل اين مانيتور عريض بوده و داري نسبت ۱۶:۹ است که مي تواند تصاوير را با رزولوشن Full HD يا همان ۱۹۲۰x1080 پخش نمايد. اين نمايشگر از فناوري Adaptive Sync شرکت AOC بهره مي برد که مي تواند نرخ تازه سازي متفاوتي را به ارمغان آورده و در بهترين حالت تا ۱۴۴ هرتز افزايش يابد. همچنين زمان پاسخگويي ۴ ميلي ثانيه اي اين مانيتور به لطف بهره گيري از حالت Low Input Lag شرکت AOC، بهبود يافته و تاخير ها و لگ را به حداقل رسانده است. مانيتور AG272FCX داراي نسبت کنتراست ۳۰۰۰:۱ و پشتيباني ۱۰۰ درصدي از محدوده رنگي sRGB است.

AG322QCX يک مانيتور مشابه ۳۱٫۵ اينچي با نسبت ۱۶:۹ و با رزولوشن QHD يا ۲۵۶۰x1440 است. اين مانيتور از نرخ تازه سازي و فناوري کاهش تاخير مشابهي نسبت به برادر خود بهره مند است. همچنين ميزان انحناي ۱۸۰۰R و پنل VA آن ها نيز با يکديگر تفاوتي ندارند. اما مانيتور بزرگ تر از کنترلر AOC QuickSwitch استفاده مي کند که امکان سفارشي سازي آسان تنظيمات بازي ها را فراهم مي نمايد. کنتراست اين مانيتور ۲۰۰۰:۱ بوده و پوشش ۱۰۰ درصدي محدوده رنگي sRGB را داراست.

هر دو نمايشگر از قابليت AOC Shadow Control بهره مند هستند که به آن ها کمک مي کند مناظر تاريک را به وسيله تنظيم سطح سايه ها و نور قابل ديدن کنند. همچنين با به کارگيري فناوري Flicker-Free و Low Blue Light Mode خستگي چشم ها در هنگام بازي هاي طولاني به حداقل مي رسد. قابليت Ergo Base مانيتور هاي جديد AOC، امکان افزايش ارتفاع، کج کردن و گردش نمايشگر را فراهم مي کند که به گيمر ها اجازه مي دهد به بهترين زاويه ديد دست پيدا کنند. علاوه بر تمام اين ها، طراحي بدون قاب اين مانيتور ها از سه سمت، نمايشگري بدون لبه، شيک و زيبا را به ارمغان آورده است.

اتصال AG272FCX به رايانه از طريق درگاه D-Sub، HDMI، DisplayPort و USB انجام مي شود. از طرف ديگر، مانيتور AG322QCX به درگاه هاي HDMI و دو DisplayPort مجهز است. همچنين در قسمت پاييني و پشتي اين مانيتور ها چراغ هاي LED با قابليت تغيير رنگ تعبيه شده اند.

اين مانيتور ها فعلا در کشور هاي اروپايي عرضه شده و از ماه مي ۲۰۱۷ به بازار وارد مي شود. مدل AGON AG272FCX در حدود ۴۹۰ و AGON AG322QCX حدود ۶۵۰ دلار قيمت خواهد داشت.


منبع : کلیک
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار