کد خبر: ۶۴۸۴
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۰ - ۰۵ اسفند ۱۳۹۵ - 2017 February 23
اواخر ماه مارس، برابر با اواسط فروردين 96 قرار است که سامسونگ از کهکشاني هاي جديد خود رونمايي کند. اما طبق آخرين اطلاعات منتشر شده توسط ايوان بلس، ستاره محبوب دنياي شايعات و اخبار تکنولوژي، لازم نيست براي دانستن مشخصات کامل تا آن زمان منتظر باشيم.
به گزارش آی تابناک : طبق تصوير منتشر شده، گلکسي اس 8 پلاس نمايشگر غول پيکر 6.2 اينچي را خواهد داشت که با در نظر نگرفتن لبه هاي خميده، 6.1 اينچ خواهد بود.

گلکسي نوت 7، نمايشگري 5.7 اينچي را در بدنه اي 6.04 اينچي قرر داده بود و با توجه به اينکه گلکسي است 8 پلاس دکمه فيزيکي ندارد و حاشيه هاي نمايشگر از همه سمت به حداقل ميزان خود رسيده، احتمالا اين دستگاه کمي از گلکسي نوت 7 بزرگ تر باشد.

طبق اين تصوير، گلکسي اس 8 پلاس داراي دوربين هاي دوال پيکسل 12 مگاپيکسلي در قسمت پشتي و يک دوربين 8 مگاپيکسلي براي ثبت تصاوير سلفي و تماس هاي تصويري است. طبيعي است که اين بار شاهد عملکرد اسکنر عنبيه چشم در يک موبايل سالم از سامسونگ هم باشيم.

شارژ وايرلس (توسط پد شارژکننده که جداگانه فروخته مي شود)، 64 گيگابايت حافظه داخلي (قابل افزايش از طريق اس دي کارت)، 4 گيگابايت رم و مقاومت در برابر گرد و غبار، از ديگر ويژگي هاي بارز گلکسي اس 8 به حساب مي آيند.

انتظار مي رود که گلکسي اس 8 و 8 پلاس از اسنپدراگون 835 بهره ببرند و تفاوت عمده دو دستگاه در دوربين و ابعاد نمايشگر باشد.



منبع : دیجیاتو
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار