تاریخ انتشار: ۰۹:۲۱ - ۰۵ اسفند ۱۳۹۵ - 2017 February 23
کانن علاوه بر معرفی دو دوربین جدید EOS Rebel EOS T7i / EOS 800D و EOS 77D یک دوربین دیگر با نام EOS M6 از خانواده دوربین های بدون آینه عرضه کرد.

به گزارش آی تابناک :  این دوربین مجهز به یک حسگر 24.2 مگاپیکسلی APS-C CMOS است اما چیپ هایی که در دو دوربین جدید DSLR وجود دارد در این دوربین دیده نمی شود.

این دوربین همچنین دارای پردازنده تصویر DIGIC 7 است که باعث می شود دوربین EOS M6 با سرعت 7fps و یا حتی 9fps با فوکوس خودکار ثابت عکس بگیرد. اما نکته ناامید کننده درباره دوربین EOS M6 این است که این دوربین تنها باکیفیت فول اچ دی فیلم می گیرد. بهتر این بود که امکان فیلم برداری 4K نیز در این دوربین وجود داشته باشد.

همچنین این دوربین دارای قابلیت فوکوس خودکار Dual Pixel CMOS است که پیش از این در دوربین Canon EOS M5 نیز شاهد آن بودیم و این مسئله ما را تحت تأثیر قرار داد. بنابراین تغییرات زیادی در این دوربین نسبت به قبل وجود ندارد و این دوربین می تواند عکس های خوبی خلق کند.

در این دوربین یک صفحه نمایش 3 اینچی شیب دار وجود دارد تا علاقه مندان بتوانند عکس های سلفی بگیرند. یک صفحه مدرج دستی در این دوربین برای انجام تنظیمات تعبیه شده است. همچنین اتصالات وای فای و NFC نیز در این دوربین وجود دارد.

مهمتر از همه این موارد شما می توانید با یک ارتباط بلوتوثی کم مصرف بین EOS M6 و گوشی هوشمند خود ارتباط برقرار کنید. این قابلیت نه تنها این امکان را به شما می دهد که عکس ها را از گوشی خود مشاهده کنید، بلکه می توانید با استفاده از گوشی خود دکمه شاتر دوربین را از راه دور بزنید.

یک منظره یاب کامل جدید
کانن همچنین منظره یاب الکترونیکی جدید EVF-DC2 را معرفی کرده که به صورت جداگانه به فروش می رسد.

این منظره یاب جدید 0.39 اینچی EVF-DC2 که با دوربین EOS M6 و دیگر دوربین های بدون آینه و همچنین بعضی از دوربین های کامپکت PowerShot قابل سازگاری است، مجهز به یک صفحه نمایش 2.36 میلیون نقطه ای و سرعت 120 fps است. این منظره یاب نیز مانند EVF-DC1 زاویه دار است اما فقط 29 گرم وزن دارد.
دوربین EOS M6 با لنز EF-M 15-45mm f/3.5-6.3 IS STM از فروردین ماه سال آینده با قیمت 899.99 دلار عرضه خواهد شد. منظره یاب EVF-DC2 همزمان با این دوربین با قیمت 219.99 یورو به فروش خواهد رسید.




منبع : تک رادار
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار