کد خبر: ۶۴۶۴
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۱ - ۰۵ اسفند ۱۳۹۵ - 2017 February 23
تا کنون کاربران اینستاگرام تنها می توانستند یک ویدیو یا عکس را در هر پست با دوستان خود به اشتراک بگذارند اما قابلیت جدید اینستاگرام این امکان را تا 10 برابر افزایش داد.


به گزارش آی تابناک : درست یک روز پس از انتشار آپدیت تلگرام و رونمایی از ویژگی انتخاب و تغییر تم که در این صفحه مفصل توضیح داده شد، امروز اینستاگرام هم با دست پر وارد شد و امکانی که خیلی ها انتظار آن را داشتند اضافه نمود.
با استفاده از این ویژگی که میتوان آن را به نحوی همان استوریِ بدون محدودیت زمانی دانست، کابران قادر خواهند بود یک آلبوم عکس یا ویدیو بسازند که در آن امکان اشتراک گذاری همزمان تا 10 ویدئو و تصویر را خواهند داشت.جالب است که کاربران این آلبوم عکس و ویدئو را دقیقا با همان ترتیب بارگذاری شده مشاهده خواهند کرد و حتی می توانند بین آن ها به راحتی پیمایش کنند.
لازم به ذکر است که این قابلیت پیش از این نیز در اینستاگرام وجود داشت اما امکان استفاده از آن تنها  برای تبلیغ دهندگان باز بود که از امروز برای تمامی کاربران گشوده شد.
برای استفاده از این قابلیت کافیست آیکن جدیدی که به صورت عکس های روی هم قرارگرفته است را انتخاب و به گزینش و ویرایش آلبوم خود بپردازید و نهایتا با انتخاب تگ ها و مکان و توضیحات، آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.همچنین امکان تغییر ترتیب عکس ها و ویدیو ها هم قبل و هم بعد از ساخت آلبوم فراهم بوده و به علاوه میتوان از ابزارهای داخلی اینستاگرام برای ویرایش هر کدام استفاده نمود.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار