کد خبر: ۶۴۴۴
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۰ - ۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - 2017 February 22
شرکت هوآوی روز گذشته کنفرانسی خبری برگزار کرد و از گوشی Honor 8 Lite و Honor V9 پرده برداشت. این گوشی طراحی مشابه ای با آنر 8 دارد و به مشخصات پایین‌تری به نسبت آنر وی 9 مجهز شده است. با تک بوک همراه باشید.

به گزارش آی تابناک : گوشی آنر 8 لایت طراحی بسیار جذاب و فوق‌العاده‌ای دارد و روی آن 12 لایه‌ی آینه‌ای به‌کاررفته است. نمایشگر این گوشی ابعاد 5.2 اینچی با رزولوشن 1080p دارد و لایه‌ای خمیده از جنس شیشه روی آن قرارگرفته است. توان پردازشی آنر 8 لایت بر عهده چیپست Kirin 655 است، درحالی‌که آنر 8 از چیپست قدرتمندتر Kirin 950 بهره می‌برد.

گوشی آنر 8 لایت با رنگ‌بندی مشکی، طلایی، سفید و آبی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد و با خرید آن تجربه‌ای از اندروید 7.0 نوقا و رابط کاربری EMUI 5.0 فراهم خواهد شد.

گوشی آنر 8 لایت هوآوی

دوربین اصلی Honor 8 Lite سنسور 12 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.2 دارد و در پنل جلویی نیز دوربینی 8 مگاپیکسلی با زاویه دید عریض تعبیه شده است. بدین ترتیب باید انتظار ثبت تصاویر با کیفیتی را در شرایط کم‌نور داشته باشید چرا که این دوربین از نور سفید ال سی دی بهره می‌برد.

گوشی جدید هوآوی به حافظه رم 3 گیگابایتی و حافظه داخلی 16 گیگابایتی مجهز شده و امکان ارتقای فضای ذخیره‌سازی داخلی از طریق کارت حافظه میکرو اس دی تا 128 گیگابایت وجود دارد. شایعات قبلی اعلام کرد مدل دیگری از این گوشی با رم 4 گیگابایتی عرضه می‌شود که هنوز این خبر توسط چینی‌ها تائید نشده است.

نسخه‌ی دیگر آنر 8 لایت به حافظه رم 3 و حافظه داخلی 32 گیگابایتی مجهز شده و با قیمت 203 دلار در دسترس علاقه‌مندان خواهد بود، البته می‌توانید با پرداخت 232 دلار نسخه‌ی 64 گیگابایتی آن را خریداری کنید.



منبع : GIZMOCHINA

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار