تاریخ انتشار: ۱۵:۲۳ - ۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - 2017 February 22
متصدیان رایانه ای و کاربرانی که با ماوس خیلی کار می کنند، احتمالاً همیشه به دنبال راحتی بیشتری در زمان کار با ماوس هستند.

به گزارش آی تابناک :  شرکت Selah Design با در نظر گرفتن این مسئله یک پد ماوس ارگونومیک تولید کرده که به طور ویژه ای برای کار با ماوس اپل طراحی شده است.
این پد ماوس در حال حاضر در کیک استارتر قرار گرفته تا بخش کوچکی از سرمایه اولیه تولید خود را جمع آوری کند. این پد ماوس منحصربه فرد بالشتکی برای از بین موارد زیر طراحی شده است:
· دردها و کشیدگی ها
· آرتروز
· التهاب تاندون
· مجرای کف دستی
· دردهای شانه ماوس

پدهای قدیمی از دو جهت مناسب نبودند. اول از این نظر که معمولاً طراحی زشت و حجیمی دارند و ثانیاً تکیه گاه مناسبی برای مچ دست فراهم نمیکنند. اما پد Selah این موارد را برطرف کرده است. اولاً طراحی این پد بسیار ظریف است و فضای کمتری را بر روی میز اشغال می کند اما ظاهر و عملکرد بهتری در مقایسه با پدهای ماوس قدیمی دارد. ثانیاً شرکت Selah Pad برای ایجاد راحتی بیشتر و مراقبت ارگونومیکی از انحنای طبیعی مچ برای ساخت این پد استفاده کرده است.
گروه تحقیقاتی Selah Design دو سال روی این پدها کار کرده و توانسته پدهای ماوس ارگونومیک، رده بالا و پیشرفته ای طراحی کند. سازندگان از راه اندازی این پروژه در کیک استارتر بسیار هیجان زده هستند و از تمامی علاقه مندان دعوت می کنند تا آنها را در ساخت این محصول پرکاربرد حمایت کنند.


منبع : گیکی گجت

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار