کد خبر: ۶۴۴۲
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۱ - ۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - 2017 February 22
سی و سومین شماره ماهنامه خبری، علمی، آموزشی و تحلیلی «سرآمد» ویژه اسفندماه 1395 به انتشار رسید.

به گزارش آی تابناک : به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، آخرین «سرآمد» در سال 1395 و سی و سومین شماره‌ این نشریه، در حالی منتشر می‌شود که موضوع تحریم‌ها و نقش علم و فناوری در تهدید و تحدیدهای آن، هر دم شکل و رنگی تازه می‌یابد. به اعتقاد راسخ بزرگان نظام، «اقتصاد مقاومتی» چاره بی عیب و نقص تحریم زدگی است. این مقوله لاجرم با «اقتصاد دانش بنیان» است که می‌تواند به منصه ظهور برسد و رونق زیست بوم نوآوری و کارآفرینی هم در این میان واجب و گریزناپذیر.


بر همین مدار، پرویز کرمی سردبیر «سرآمد» در شماره سی و سوم، یادداشتی نوشته و نکته‌های را طرح کرده است از این باب که «چگونه تحریم‌ها سبب تقویت بنیه های علمی و فناوری ما می‌شوند».

وی در این متن آورده است: «بحث اقتصاد مقاومتی از خیلی جهات حائز اهمیت است. ما اگر در برابر تحریم ها و تهدیدها قرارش دهیم، می‌فهمیم که معنی اش چیزی نیست جز تبدیل تهدید به فرصت. در واقع «عدو» می‌تواند سبب خیر شود و ما را از این ضعف و فتور اقتصادی بیرون بیاورد.
سی و سومین ماهنامه خبری، علمی، آموزشی و تحلیلی «سرآمد» به صاحب امتیازی بنیاد ملی نخبگان، مدیرمسوولی سورنا ستاری و سردبیری پرویز کرمی ویژه اسفندماه و در 132 صفحه منتشر شده است.



منبع : فارس

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار