کد خبر: ۶۴۳۳
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۹ - ۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - 2017 February 22
پس از مدت ها انتظار، قابلیتی که همه انتظارش را داشتند به تلگرام اضافه شد و آن امکان تغییر و شخصی سازی تم و پوسته تلگرام بود.

تلگرام باز هم با دست پر آمد ؛ تغییر تم دست خودتان

به گزارش آی تابناک بدون شک همیشه بروزرسانی های تلگرام هیجان انگیز بوده و کاربران را به نصب نسخه جدید تشویق کرده است.این بار هم از این قائده مستثنا نبوده و تلگرام با رونمایی از ویژگی جدید سفارشی سازی و تغییر ظاهر برنامه مطابق میل خود کاربر، محبوبیت خود را باز هم بیشتر کرد.البته این بروزرسانی فعلا برای کاربران اندرویدی در دسترس بوده و طبق گفته سازنده، کاربران ios از چند روز آینده می توانند نسخه جدید را دانلود و بروزرسانی نمایند.
 

تغییر تم و پوسته تلگرام

تلگرام باز هم با دست پر آمد ؛ تغییر تم دست خودتان

 

هم اکنون با نصب نسخه جدید گزینه ای با عنوان Theme به منوی تنظیمات تلگرام افزوده می شود که از آن می توان برای انتخاب پوسته مورد نظر اقدام کنید.در حال حاضر سه تم با نام های Default (پیشفرض)، Blue (آبی) و Dark (تیره) در این منو وجود دارد.

اگر هیچ یک از سه انتخاب بالا مطابق میل شما نبود هیچ اشکالی ندارد، قابلیت Custom Themes که در بروزرسانی جدید تلگرام اضافه شده است این امکان را به کاربر می دهد که با توجه به علاقه شخصی خود رنگ منوهای تلگرام خود را انتخاب کنند.اما چگونه؟

تلگرام باز هم با دست پر آمد ؛ تغییر تم دست خودتان


1- تغییر تم های پیشفرض تلگرام : کافیست ابتدا تم مورد نظر را به عنوان تم تلگرامتان انتخاب کنید و سپس در همان منوی Theme با انتخاب گزینه Create New Theme و سپس انتخاب آیکن نقاشی، رنگ مورد نظرتان را تنظیم و سپس بر روی گزینه SaveTheme لمس نمایید تا تغییرات ذخیره شود.

2- ساخت تم جدید از صفر : ابتدا تم Default که در حال حاضر جز سه تم پیشفرض تلگرام می باشد را به عنوان تم تلگرامتان انتخاب کنید و سپس گزینه Create New Theme را انتخاب کرده تا آیکن نقاشی ظاهر گردد.اکنون از منوی سمت چپ می توانید انتخاب کنید که قصد تغییر رنگ چه بخشی را دارید.نهایتا با زدن دکمه SaveTheme تغییرات خود را ذخیر نمایید.

استفاده از پوسته های آماده :

تلگرام علاوه بر دادن دسترسی به کابران جهت انتخاب و ایجاد تم شخصی خود، همچنین یک کانال رسمی برای دانلود تم های آماده نیز راه اندازی کرده است که با آدرس @theme قابل دسترس می باشد.


دانلود تلگرام نسخه جدید



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار