کد خبر: ۶۴۲۳
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۹ - ۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - 2017 February 22
گوشی Moto G5 موتورولا که قرار است به‌زودی روانه‌ بازار شود، در وبسایت بنچمارکینگ Geekbench دیده شد. بنا بر اطلاعات منتشر شده، این دستگاه مجهز به پردازنده هشت‌ هسته‌ای 64 بیتی اسنپ‌دراگون 420 است که تراشه پایین‌رده کوالکام محسوب می‌شود. چند روز پیش تصاویر تبلیغاتی Moto G5 به بیرون درز پیدا کردند و مشخصات فنی دستگاه را نیز با ما در میان گذاشتند و نام پردازنده اسنپ‌دراگون 420 در آن عکس‌ها نیز به چشم می‌خورد.

به گزارش آی تابناک : علاوه بر این، ظاهرا Moto G5 از 2 گیگابایت رم برخوردار بوده و سیستم‌عامل اندروید 7.0 نوقا روی آن اجرا می‌شود. برخی از برنامه‌های موتو از پیش روی گوشی نصب شده‌اند، اما احتمالا تجربه‌ نرم‌افزاری بسیار نزدیک به اندروید خالص خواهد بود. انتظار می‌رود که این گوشی همراه با هم‌خانواده بزرگتر خود موسوم به Moto G5 Plus طی کنفرانس رسانه‌ای موتورولا/لنوو در کنگره جهانی موبایل معرفی شود.

گوشی Moto G5 از جنس فلز ساخته شده و به‌دلیل نمایشگر نسبتا کوچکش، خیلی جمع و جور است. از مشخصات فنی دیگر این گوشی می‌توان به صفحه‌نمایش 5 اینچی fullHD (رزلوشن 1920 در 1080)، 32 گیگابایت حافظه داخلی، دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی اشاره کرد. یک باطری 2800 میلی‌آمپر ساعتی نیز دستگاه را روشن نگاه داشته و از فناوری شارژ سریع پشتیبانی می‌نماید. این گوشی در رنگ‌های خاکستری مهتابی و طلایی در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت. در حال حاضر این تقریبا تمام چیزهایی هستند که راجع به این گوشی می‌دانیم؛ به هر حال به‌زودی شاهد مراسم رونمایی Moto G5 خواهیم بود و ما هم منتظریم که ببینیم این اطلاعات تا چه حد صحت دارند.



منبع : آی تی رسان

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار