کد خبر: ۶۴۱۲
تاریخ انتشار: ۲۰:۰۰ - ۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - 2017 February 21
نسخه اندرويدي مجهز به سيستم عامل ۷٫۱ نوقا گوشي ويندوزفون NuAns Neo که داراي سيستم عامل ويندوز ۱۰ بود از سوي شرکت ژاپني NuAns معرفي مي‌شود.
به گزارش تابناک : سال ۲۰۱۵ بود که شرکت ژاپني NuAns کمپيني جديد براي گوشي ويندوز ۱۰ خود با نام NuAns Neo راه‌اندازي کرد و اين گوشي چون داراي بک کاورهاي متعددي هست بسيار مورد توجه قرار گرفت اما متاسفانه اين ويندوزفون نيز به سرنوشت ديگر گوشي‌هاي ويندوزفوني دچار شد و از چشم‌ها افتاد.

با اين تفاصيل چاره‌اي براي شرکت NuAns نمي‌ماند جز اين که براي سرپا ماندن به ساخت گوشي در نمونه‌هاي ديگر رو بياورد. به همين دليل تصميم گرفت تا سيستم عامل ويندوز ۱۰ را از گوشي NuAns Neo حذف و به جاي آن اندرويد ۷٫۱ نوقا را جايگزين کند منتها با همان مشخصات ظاهري و باطني.

به اين ترتيب، گوشي NuAns Neo ساخت شرکت ژاپني NuAns داراي صفحه نمايش ۵٫۲ با کيفيت وضوح ۱۰۸۰p، پردازنده اسنپ دراگون ۶۲۵ کوالکام و سه گيگابايت رم خواهد بود. از ديگر ويژگي‌هاي اين گوشي مي‌تواند به پشتيباني از LTE و برخورداري از باتري ۳۴۵۰ ميلي آمپر ساعتي اشاره کرد و به همه اين‌ها مقاومت در برابر آب و گرد و غبار را نيز افزود.

گوشي NuAns Neo با سيستم عامل اندرويد ۷٫۱ نوقا با قيمتي تقريبي ۴۴۰ دلار و البته با جزييات بيشتر ۲۰ فوريه (۲ اسفند ۹۵) معرفي مي‌شود.



منبع : آخرین خبر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار