تاریخ انتشار: ۱۷:۴۰ - ۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - 2017 February 21
شرکت ال جی قرار است که در کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۷، گوشی هوشمند ال جی جی ۶ را به صورت رسمی معرفی کند. در طی این مدت خبرهای بسیاری درباره این دستگاه منتشر شده است که هر یک به جزئی از این دستگاه اشاره می کنند. قبلا گزارش هایی درباره ضدآب بودن این پرچمدار منتشر شد. امروز ال جی با انتشار یک ویدیو کوتاه مقاومت ال جی جی ۶ را در برابر آب تایید کرد. در ادامه با تکرا همراه باشید.

به گزارش آی تابناک : هنوز مقدار مقاومت ال جی جی ۶ در برابر آب تایید نشده؛ اما انتظار می رود که این گوشی هوشمند پرچمدار حداقل دارای گواهینامه IPx7 باشد که ضدآب بودن آن را تا سطح آب تایید می کند. شاید این گوشی هوشمند آیفون ۷ اپل باشد. جالب اینجاست که شرکت ال جی این ویدیو را با هنوان G6: Pool (ال جی جی ۶ : استخر) منتشر کرده و به همین دلیل احتمالا مقدار مقاومت آن در برابر آب زیاد است.

همانطور که قبلا اعلام شده شرکت ال جی گوشی هوشمند پرچمدار خود را در تاریخ ۲۶ فوریه برابر با ۸ اسفند ماه معرفی می کند و این دستگاه را در ماه مارس به بازار جهانی عرضه خواهد کرد. اکنون مقاومت ال جی جی ۶ در برابر آب تایید شده، همچنین برخی از مشخصات این دستگاه مانند صفحه نمایش ۵.۷ اینچی فول ویژن با رزولوشن ۲۸۸۰ در ۱۴۴۰ پیکسل، دوربین اصلی دوگانه و اندروید ۷.۰ نوقا با رابط کاربری LG UX 6.0 تایید شده است.

بر خلاف سال گذشته ال جی جی ۶ مانند ال جی جی ۵ ماژولار نیست؛ اما هچنان در ساخت آن از جنس فلز استفاده خواهد شد. این پرچمدار به پردازنده اسنپدراگون ۸۲۱ و رم ۴ گیگابایتی مجهز است که قدرت سخت افزاری خوبی را در کنار هم ارائه می دهند. باتوجه به گزارشات موجود حافظه داخلی این دستگاه ۳۲ گیگابایت بوده که از طریق کارت حافظه میکرو اس دی قابل ارتقا است. علاوه بر این باتری ۳۲۰۰ میلی آمپری غیرقابل جا به جایی برای این دستگاه تایید شده است. اکنون باید منتظر معرفی شدن رسمی این پرچمدار باشیم.



منبع : phonearena

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار