کد خبر: ۶۳۹۸
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۴ - ۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - 2017 February 21

به گزارش آی تابناک : نینتندو با نمایش اولین تیزر تبلیغاتی در مسابقه‌ی فینال لیگ ملی فوتبال آمریکایی موسوم Super Bowl نشان داده است در معرفی کنسول جدیدش (کنسول نینتندو سوئیچ) بسیار جدی است. این تبلیغ یکشنبه 5 فوریه در پنجاه و یکمین بازی Super Bowl به طور رسمی نشان داده شد.همچنین بخشی از این تیزر 2 دقیقه‌ای به صورت آن‌لاین نیز در دسترس بود و هر آنچه سوئیچ قرار است انجام دهد را نشان می‌دهد. که زمان کافی برای اختصاص دادن به The Legend of Zelda: Breath of the Wild, جذاب‌ترین عنوان این سیستم به نظر می‌رسد. بازی‌هایی نظیر Splatoon 2, Arms, Ultra Street Fighter 2: The Final Challengers وMario Kart 8 Deluxe هم به مرور به نمایش در خواهند آمد همچنین مجموعه بازی‌های کوتاه 1-2-Switch. یک مینی گیمی که تا به‌حال نمایش داده نشده بود در آخر تبلیغات دیده شد به صورتی که دو بازیکن مانند دوئل رو در روی هم قرار گرفته‌اند.

با وجود اینکه جالب است نینتندو را دوباره فعال می‌بینیم ولی ویدئو آنچنان که همه از یک تبلیغات گران Super Bowl انتظار داشتند شگفت‌انگیز نبود. با در نظر گرفتن این که تبلیغات در Super Bowl چقدر بزرگ است – CBS گزارش داده سال گذشته برای یک تبلیغ 30 ثانیه‌ای حدود 5 میلیون دلار هزینه کرده است – شاید کمی ناامید کننده باشد که نینتندو نتوانست آنچنان که باید و شاید تأثیر گذار عمل کند.

گفتنی است نینتندو به این خاطر این بازی بزرگ را برای معرفی سوئیچ انتخاب کرده که، Pokemon  نیز در سال 2016 از یک برنامه زنده تلویزیونی کار خود را شروع کرده بود.

جای تأسف دارد که سوئیچ یک ماه بعد از مشخص شدن آخرین قهرمان Super Bowl عرضه خواهد شد، این دستگاه بازی هیبریدی با قیمیت معادل 299 دلار سوم مارچ در بازار فروخته خواهد شد.

منبع: polygon

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار