کد خبر: ۶۳۸۲
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۷ - ۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - 2017 February 21
شبکه‌های اجتماعی موبایلی این روزها چنان در خانواده‌های ایرانی جا باز کرده‌اند که راه برای ورود اپلیکیشن‌های جدید سخت کرده است، مگر اینکه امکانات جدیدی داشته باشد که آن را نسبت به دیگران متمایز کند. تولیدکنندگان اپلیکیشن موبایلی بله که شباهت زیادی به تلگرام دارد با علم بر این موضوع سعی کرده‌اند با ارایه خدمات پرداخت که البته هنوز روی این اپلیکیشن ارایه نشده خود را از سایرین جدا کنند.

به گزارش آی تابناک : با این پیام رسان که «بله» نام نهاده شده و شباهت ظاهری زیادی به تلگرام دارد، کاربران ایرانی می‌توانند به امکاناتی مانند ارسال پیام، تشکیل گروه یا کانال، جستجوی افراد براساس نام و نمایش آخرین حضور مخاطبین و امکانات مشابه دیگر دسترسی داشته باشند.

بر اساس این گزارش، پیام رسان«بله» با زیرساخت پرسرعت خود امکان ارسال و دریافت سریع عکس، فیلم و فایل را فراهم کرده و علاوه بر این در قدمی رو به جلو مجموعه‌ای از امکانات مالی را هم به کاربر هدیه می‌کند.

خرید شارژ و پرداخت قبوض زیر نظر بانک مرکزی از امکاناتی هستند که کاربران در همان فضای گفتگوی پیام‌ رسان به آن‌ ها دسترسی خواهند داشت. در عمل، وجه برتری این پیام رسان ایرانی قابلیت انجام امور بانکی است که تا به حال در اختیار کاربران ایرانی قرار نداشته و حتی پیام‌ رسان‌های خارجی نیز مجهز به این توانایی نبوده‌اند.

گفتنی است که از دیگر محاسن این ابزار ایرانی آن است که کاربران می‌توانند به راحتی در یک فضای واحد همه نیازهای خود را برطرف کنند. این موضوع می تواند دلیلی بر برتری «بله» بر نمونه‌های مشابه خارجی باشد.

«بله» را می توانید همین حالا و به رایگان از اپ استور، گوگل پلی و کافه بازار دریافت نمایید.


منبع : نود فناوری 

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار