کد خبر: ۶۳۸۱
تاریخ انتشار: ۰۸:۱۶ - ۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - 2017 February 21
اگرچه سامسونگ گلکسی S8، هفته آینده در همایش MWC رونمایی خواهد شد، با این حال این رونمایی در قالب یک ویدیوی ۶۰ ثانیه‌ای خواهد بود. اما این به معنی دست خالی بودن کمپانی سامسونگ در رویداد پیش‌رو در بارسلونا نیست و انتظار می‌رود که سامسونگ در MWC 2017 از تبلت گلکسی تب S3 نیز رونمایی کند.

به گزارش آی تابناک :‌راهنمای کاربری که اخیرا در رابطه با تبلت گلکسی تب S3 منتشر شده، نشانگر برخی از ویژگی‌های این تبلت است. سامسونگ در این دستگاه از پورت یو‌اس‌بی نوع C و اسکنر اثر انگشت درون دکمه home بهره گرفته است. این تبلت همچنین مجهز به قلم فوق‌العاده کاربردی S خواهد بود.

یکی از ویژگی‌های جالب این محصول برای کاربران، قابلیت نوشتن یادآور روی صفحه پس از خاموش شدن تبلت است. از دیگر ویژگی‌های این تبلت می‌توان به پشتیبانی از دستورات Air و سایر ویژگی‌های مربوط به قلم S، از جمله ترجمه کلمات با لمس آن‌ها توسط قلم اشاره داشت. طبق راهنمای منتشر شده، گلکسی تب S3 در دو مدل عرضه خواهد شد. یکی از دو مدل مجهز به ارتباطات نوع وای‌فای و LTE و مدل دیگر تنها مجهز به وای‌فای خواهد بود. هر دو مدل نام‌ برده شده با اندروید ۷ روانه بازار خواهند شد.

بر اساس تصاویری که پیش از این در رابطه با تبلت گلکسی تب S3 منتشر شده، این دستگاه دارای نمایشگر ۹.۶ اینچی AMOLED با رزولوشن ۱۵۳۶ در ۲۰۴۸ پیکسل و نسبت تصویر ۴ به ۳ خواهد بود. چیپست بکار رفته در این محصول اسنپدراگون ۸۲۰ به همراه پردازنده مرکزی چهار هسته‌ای و پردازنده گرافیکی Adreno 530 خواهد بود. همچنین این تبلت مجهز به ۴ گیگابایت رم به همراه حافظه ذخیره‌سازی ۳۲ یا ۱۲۸ گیگابایتی خواهد بود.




منبع : phonearena
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار