کد خبر: ۶۳۶۵
تاریخ انتشار: ۱۹:۰۰ - ۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - 2017 February 20
از معرفی هدست واقعیت افزوده مایکروسافت با نام هولولنز بیش از 2 سال می گذرد. در این مدت نمایش های مختلفی از این گجت در کنفرانس های مایکروسافت منتشر شده و کارکرد بسیار جالب هولولنز باعث شده انتظارات از این دستگاه بسیار بالا باشد. در حالی که هولولنز به صورت گسترده روانه بازار نشده و تنها با قیمت بسیار زیاد 3000 دلار در اختیار توسعه دهندگان قرار گرفته است، خبرها نشان می دهند مایکروسافت در حال برنامه ریزی برای معرفی نسل دوم این دستگاه است.

به گزارش آی تابناک : وب سایت Verge گزارش داده است که همان گونه که پیش بینی میشد، نسل اول هولولنز تنها دستگاهی برای امکان سنجی عملکرد هدست های واقعیت مجازی و پلتفرم های نرم افزاری آن (ویندوز هولوگرافیک) است و آنچه به صورت عمومی در اختیار کاربران عادی قرار می گیرد در واقع نسل دوم هولولنز خواهد بود. از آنجا که هنوز رقیب قدرتمند و قابل توجهی در برابر مایکروسافت ظاهر نشده آنها می توانند با فرصت کافی بر روی بروزرسانی ها و بهبودهای مورد نظر خود در هولولنز تمرکز داشته باشند.

بر اساس این گزارش، نسل بعدی هدست های واقعیت افزوده مایکروسافت در سال 2019 و سه سال پس از معرفی نسل اول آنها رونمایی خواهند شد. از جمله تغییرات پیش بینی شده در نسل بعدی هولولنز می تواند به کاهش ابعاد دستگاه، بهبود عملکرد باتری، بهبود توان پردازشی و افزایش گستره میدان دید اشاره کرد. می توان انتظار داشت در صورتی که مایکروسافت بخواهد نسل دوم دستگاه را در اختیار کاربران عمومی نیز قرار دهد قیمت هولولنز 2 نیز با کاهش قابل توجهی روبرو گردد.



منبع : سخت افزار
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار