کد خبر: ۶۳۶۴
تاریخ انتشار: ۱۸:۴۰ - ۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - 2017 February 20
با وجود این‌که هنوز زمان زیادی از عرضه اندروید 7.0 نوگت نگذشته است حالا شایعاتی در مورد نام نسخه بعدی اندروید به گوش می‌رسد.

به گزارش آی تابناک : همچنین نام نسخه‌های اندرویدی معمولاً براساس شیرینی‌ها و دسرهای مختلف انتخاب می‌شود و همین عامل باعث شده شایعه نام‌گذاری نسخه بعدی اندروید به نام بیسکویت کرم‌دار محبوب Oreo شدت بگیرد. اگر به خاطر داشته باشید گوگل چند سال پیش با همکاری نستله نام اندروید 4.4 را کیت‌کت گذاشت و حالا شاید همکاری مشابهی را با Oreo داشته باشد. این برند قدیمی که قدمتی 104 ساله دارد حالا از محبوب‌ترین برندهای خوراکی محسوب شده و نام‌گذاری اندروید 8 با آن می‌تواند به هر دو شرکت کمک کند.

هیروشی لاک‌هایمر مدیر ارشد اندروید، کروم و پلی اخیراً یک تصویر متحرک GIF از یک کیک Oreo را در توییتر خود منتشر کرده است و به این ترتیب برخی از آن نام‌گذاری نسخه آینده اندروید را برداشت کرده‌اند. البته اگر به خاطر داشته باشید سال گذشته گوگل برای نام‌گذاری اندروید 7 از کاربران نظرسنجی کرد و شاید همین رویه بار دیگر نیز تکرار شود.

البته همان‌طور که گفتیم هیچ چیز قطعی و تأیید شده نیست و حتی گاهی نام رمز و نام ابتدایی محصولات با نام نهایی آن‌ها متفاوت خواهد بود. به هر حال اگر گوگل طبق رسم هر ساله خود نسخه بعدی اندروید را معرفی کند این رونمایی در فروردین‌ماه به شکل نسخه آزمایشی و پیش‌نمایش Android O خواهد بود و شاید نام نهایی تا پایان تابستان اعلام شود.



منبع : فارنت
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار