کد خبر: ۶۳۴۴
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۰ - ۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - 2017 February 20
اگر تلفن همراه شما بارها از دستتان به زمین افتاده و حالا عکس‌هایی که با دوربین آن می‌گیرید تار هستند، باید بدانید راه‌هایی برای رفع این مشکل وجود دارد.

به گزارش آی تابناک : دوربین گوشی‌های هوشمند تنها یکی از قطعات داخلی آن است و احتمالا این قطعه هم مانند قطعات دیگر قابل جایگزینی با قطعه‌ای جدید است. این کار پول و تلاش کمتری را در مقایسه با خرید و راه‌اندازی یک گوشی جدید دیگر می‌طلبد. این هزینه می‌تواند متناسب با مدل گوشی و تعمیرکاری که به آن مراجعه می‌کنید، متفاوت باشد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، البته باید توجه داشته باشید که برای تعویض هر یک از قطعه‌های تلفن، پوشش آن را باز خواهند کرد برای اینکه بتوانند قطعه دوربین جدید را نصب کنند. بنابراین لازم است پیش از تحویل آن، از تمامی اطلاعات گوشی روی فضای ابری و یا کامپیوتر خود بکاپ بگیرید تا اطلاعات شما ایمن بماند.

اول از همه، شما ممکن است بخواهید هر گونه مشکل نرم‌افزاری و یا فیزیکی را برای تلفن همراه و دوربین آن بررسی کنید. بنابراین ابتدا مطمئن شوید که لنز کثیف نیست و آخرین برنامه و سیستم به‌روزرسانی برای دستگاه نصب شده است. تنظیمات برنامه دوربین را مجددا تنظیم کنید، اگر تاکنون این کار را انجام نداده‌اید. همچنین سعی کنید یکی دیگر از برنامه‌های دوربین را استفاده کنید که مطمئن شوید مشکل وابسته به نرم‌افزار نیست و دوربین را در موقعیت‌های مختلف آزمایش کنید. سازنده تلفن حتی ممکن است پیشنهاداتی برای مسائل خاص این‌چنینی داشته باشد.

اگر در نهایت نتیجه گرفتید که دوربین تلفن همراه شما آسیب دیده است، گام بعدی رفتن به دنبال یک تعمیرگاه است. برای این کار می‌توانید در اینترنت نیز جست‌وجو کرده و مغازه‌های تعمیر گوشی‌های هوشمند را در منطقه خود بیابید، البته دقت داشته باشید که بررسی‌های حرفه‌ای مشتری هر مکان را مد نظر داشته باشید. اگر شما برای گوشی خود گارانتی معتبر داشته باشید، تعویض این خدمات می‌تواند رایگان باشد و یا هزینه‌های کمتری نسبت به تعمیرات بدون گارانتی داشته باشد.



منبع : نیویورک تایمز
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار