کد خبر: ۶۳۳۶
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۸ - ۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - 2017 February 20
شرکت سامسونگ و اپل هرساله با عرضه پرچمدارهای خود رقابت سنگین و جذابی را در بازار جهانی موبایل ایجاد می کنند.

به گزارش آی تابناک : شرکت سامسونگ و اپل هرساله با عرضه پرچمدارهای خود رقابت سنگین و جذابی را در بازار جهانی موبایل ایجاد می کنند. به نظر می رسد که رقابت امسال سنگین تر است و هردو شرکت نام برده شده با اهداف بزرگتری در نبرد سال جاری میلادی حاضر می شوند. امسال دهمین سال حضور گوشی هوشمند آیفون در بازار است که قرار است شرکت اپل به همین مناسبت دستگاه خاصی را روانه بازار کند، همچنین شرکت ساموسنگ با هدف جبران فاجعه گلکسی نوت ۷ پای خود را با قدرت بیشتری به بازار جهانی می گذارد؛ اما آنطور که پیدا است آیفون ۸ اپل از گلکسی اس ۸ سامسونگ جذاب تر است. در ادامه با تکرا همراه باشید تا نگاهی به دلایل جذابیت آیفون ۸ داشته باشیم.

در طول چند سال اخیر گوشی های هوشمند پیشرفت بسیاری داشته اند و تکنولوژی های جدید بسیاری به آن ها اضافه شده است، علاوه بر این بحث نرم افزاری هم مورد توجه بسیاری قرار گرفته است. اپل و سامسونگ قرار است که انقلاب تازه ای در صنعت موبایل ایجاد کنند، صفحه نمایش اج تو اج در سال جاری میلادی عملکرد بی نظیری را خواهد داشت.

در آخرین گزارشات منتشر شده شرکت سامسونگ بازهم از فروش کلی دستگاه های موبایل در سال گذشته رتبه اول را داشت. اما اپل از لحاظ فروشنده برتر جهان است. فبلت گلکسی نوت ۷ در سال گذشته برای غول تکنولوژی ضربه بسیار سنگینی بود که ضرر زیادی را برای این شرکت داشت، از سوی دیگر سامسونگ از لحاظ تکنولوژی یک قدم جلوتر از دیگر تولیدکنندگان بوده و شاید امسال هم سورپرایز خاصی را داشته باشد.

اگر گلکسی نوت ۷ مشکل باتری را نداشت، بدون شک به محبوب ترین دستگاه سال ۲۰۱۶ تبدیل می شد، چراکه دارای ویژگی های بسیاری بود که حتی گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج فاقد آن بودند.

آیفون 8

پیش بینی

در حال حاضر شایعات بسیاری درباره پرچمدارهای ۲۰۱۷ منتشر شده است؛ اما آنطور که پیدا است گوشی هوشمند آیفون ۸ دستگاه جذاب و هیجان انگیزتری است. تا به حال چندین گزارش منتشر شده که به وجود سیستم تشخیص چهره، قابلیت AR و صفحه نمایش OLED اج تو اج در آیفون ۸ اشاره می کند. علاوه بر این ممکن است که سنسور اثر انگشت در آیفون ۸ در گوشه پایینی صفحه نمایش تعبیه شود. البته اپل خبرهای رسمی را در این باره منتشر نکرده و این جزئیات از تصاویر طرح مفهومی این دستگاه پیدا است.

آیفون ۸ دارای طراحی مجدد دکمه های فیزیکی خواهد بود، این دستگاه به شارژر وایرلس مجهز می شود که به کاربران اجازه می دهد گوشی هوشمند خود را با فاصله شارژ کنند. لازم به ذکر است که دستگاه نام برده شده با دوربین سریع تر و باکیفیت تر ارائه داده می شود و قرار است که در برابر آب مقاوم باشد. در کنار همه این ها انتظار می رود که ۳ دی تاچ بهبود یافته همراه با سیستم عامل iOS 11 وجود داشته باشد.

شایعه شده که گوشی هوشمند گلکسی اس ۸ دارای صفحه نمایش ۵.۸ اینچی اج تو اج، شارژر وایرلس، پشتیبانی از کارت حافظه میکرو اس دی و پردازنده اسنپدراگون ۸۳۵ است. از آنجا که گلکسی نوت ۷ دارای سنسور پیشرفته اسکنر عنبیه چشم بود، این احتمال وجود دارد که پرچمدار سری گلکسی اس ۸ به این ویژگی مجهز باشد. در نهایت انتظار می رود که سامسونگ دستیار هوشمند بیکسبی را معرفی کند که ظاهرا برای دستگاه مفید خواهد بود.

آیفون 8

مصرف کنندگان برنده خواهند شد

هردو دستگاه قرار است که خارق العاده باشند و عملکرد خوبی از سوی هردو در بازار جهانی پیش بینی می شود، شایعات کمتری از آیفون ۸ نسبت به گلکسی اس ۸ سامسونگ منتشر شده؛ اما شاید سامسونگ گلکسی اس ۸ را با ویژگی های فراتر از انتظار به عنوان عذرخواهی از خریداران گلکسی نوت ۷ ارائه دهد.

فرض بر اینکه تمامی این شایعات بر اساس واقعیت باشند، اما به صورت کلی نمی توان تمامی این ویژگی های جدید را در آیفون جدید  در کمتر از یک سال ارائه داد، مگر اینکه بحث دهمین سالگرد اپل باشد. از سوی دیگر شرکت اپل در حال ارائه تکنولوژی هایی مانند شارژر وایرلس و صفحه نمایش منحنی است که قبلا توسط شرکت سامسونگ ارائه شده و شاید جذابیت کمتری داشته باشد. باتوجه به شایعات موجود انتظار می رود که هردو گوشی هوشمند جدید با قیمت بالاتر از ۱۰۰۰ دلار روانه بازار شوند. به هر حال پرچمدارهای ۲۰۱۷ اپل و سامسونگ هردو به ویژگی های بسیاری مجهز هستند که ارزش خرید را دارند.



منبع : تکنوبوفالو

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار