کد خبر: ۶۳۱۰
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۱ - ۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - 2017 February 19
پس از آزمایش‌ها و ارزیابی‌های گسترده، بهترین محصولات آنتی ویروس 2016 مشخص شد. آنتی ویروس آویرا در صدر این رده بندی قرار دارد.

به گزارش آی تابناک : AV-Comparatives شرکت استرالیایی ارزیاب آنتی ویروس‌ها، از انجام آزمایش‌ها AV-Test بهترین محصول ضد بدافزاری 2016 را انتخاب کرد و کمپانی آویرا را برنده نهایی 2016 معرفینمود. این انتخاب نشان می‌دهد آنتی ویروس آویرا بهترین حفاظت ضد بدافزاری را انجام می‌دهد. نورتون از شرکت در این آزمایش به دلایل نامعلومی پرهیز کرد.
در AV-Comparatives، نرم افزارهای آنتی ویروس از پنج جنبه تشخیص دقیق نرم افزارهای مخرب، اشتباه نگرفتن نرم افزارهای مشروع به جای تروجان ها، از بین بردن بدافزارها، میزان حفاظت و حذف نرم افزارهای مخرب از روی رایانه‌ها موردبررسی قرار گرفتند.
هیچ کاربری نمی‌خواهد رایانه‌اش اسیر نرم افزارهای مخرب شود و برای جلوگیری از بدافزارهایی که در کمین سیستم او هستند، ممکن است دست به هر کاری بزند. در این مسیر راهنمایی‌های حاصل از تحقیقات شرکت AV-Comparatives می‌تواند بسیار کمک کننده باشد. بررسی قدرت دفاعی یک رایانه در آزمایشگاه همیشه بهتر از چیزی است که در واقعیت بر روی سیستم شما اتفاق می‌افتد. بنابراین عواملی مانند قیمت و قابلیت استفاده هر برنامه برای خودتان را نیز در نظر بگیرید.
خبر خوب اینجا است که از بین 19 محصول آنتی ویروس مورد آزمایش در AV-Comparatives، همه آن‌ها به عنوان محصولات امنیتی قابل اطمینان در زمینه حفاظت از رایانه‌ها مورد تأیید قرار گرفتند و در این بین ویندوز دفندر رایگانمایکروسافت به عنوان یک پایه برای مقایسه محصولات آنتی ویروس مختلف مورد استفاده قرار گرفت.
نتایج آزمون AV-Comparatives در جدولی آورده شده و همچنان که آویرا محصول سال انتخاب شده، آنتی ویروس‌های بیت دیفندر و کسپرسکی لب در پشت سر آن قرار دارند.


منبع : پی سی ورلد

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار