کد خبر: ۶۲۸۵
تاریخ انتشار: ۱۷:۳۱ - ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - 2017 February 18
اگر جزو معدود افراد علاقه‌مند به پلتفرم موبایل مایکروسافت و سیستم‌عامل ویندوز بوده و امیدوار هستید سال آینده این شرکت با محصولات جدیدی مثل سرفیس‌فون بار دیگر به چرخه بازار تلفن همراه برگردد، باید با این واقعیت روبه‌رو شوید که حداقل در یک سال آینده خبری از ویندوزفون و پروژه‌های مربوط به آن نیست.
سال ۲۰۱۷ بدون ویندوزفون

به گزارش آی تابناک داستان از این قرار است که شرکت مایکروسافت، کنفرانس رسمی سالانه خود به نام WinHEC را در شهر شنژن چین برگزار و سرفصل‌های اصلی فعالیت خود را برای سال آینده میلادی عنوان کرده است که در آنها هیچ خبری از ویندوزفون یافت نمی‌شود.

این سرفصل‌ها شامل رایانه‌هایی برای کاربران خلاق و ایده‌پرداز، تجهیزات جانبی برای همه، واقعیت افزوده، رایانه‌هایی برای بازی و رسانه‌ها و اینترنت اشیاست. بر اساس این اطلاعات، شرکت آمریکایی بیشتر مانور خود را روی ویندوز 10 برای رایانه‌ها، تبلت‌ها و تجهیزات جانبی آن قرار داده تا کورتانا، ویندوز هِلو و ویندوز اینک به مهم‌ترین اهداف این شرکت تبدیل شود. حال باید منتظر ماند و دید این غول نرم‌افزاری برای کنفرانس اختصاصی خود در بهار سال آینده چه برنامه‌هایی در نظر گرفته است.




منبع : جام جم
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار