کد خبر: ۶۲۵۴
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۵ - ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - 2017 February 12
نرم افزار تلگرام با سیستم عامل اندروید ویر۲ سازگار شده، این بدین معنی است که کاربران از این پس می توانند این نسخه از تلگرام را بر روی ساعت هوشمند خود نصب کنند.
تلگرام خود را روی ساعت هوشمندتان چک کنید


به گزارش آی تابناک طراحان اندروید هدلاینز به فاصله کوتاهی بعد از اعلام پشتیبانی اندروید ویر ۲ از برنامه‌های متفاوت نرم افزاری، ورژنی از آن را ارائه دادند که با ساعت‌های هوشمند نیز سازگار است.
کاربران می توانند با مراجعه به فروشگاه گوگل پلی و بدون پرداخت هیچ‌گونه هزینه‌ای، این برنامه را دانلود و نصب کنند. دسترسی به سوابق گفتگوها و پاسخ سریع به پیام‌های ارسال شده به صورت متنی و صوتی در این نسخه از تلگرام نیز امکان‌پذیر است.
همچنین در این ورژن از تلگرام می‌توان از انواع شکلک و برچسب برای پاسخ دادن استفاده نمود و کاربران قادر خواهند بود به طور مستقیم و با استفاده از ساعت هوشمند خود، گروه‌هایی را برای گفتگو ایجاد کنند.
همه‌ی کاربرانی که سیستم عامل اندروید ویر ۲ را بر روی ساعت‌های هوشمند خود دارند، می‌توانند این نسخه از برنامه تلگرام را نصب کنند.
در این نسخه از تلگرام کاربران قادر خواهند بود از بعضی تم‌ها یا پوسته‌ها نیز برای جذاب تر شدن چهره برنامه استفاده کنند، هر چند که تعداد آن‌ها محدود است. باید منتظر ماند و دید چقدر از این نسخه تلگرام استقبال خواهد شد.


منبع : شهر خبر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار