کد خبر: ۶۲۴۹
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۶ - ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - 2017 February 12
دیگر نیازی نیست تا 130 دلار برای خرید گوگل هوم هزینه کنید تا از خدمات این فناوری متصل به اینترنت استفاده کنید، چرا که دستیار گوگل گوشی های پیکسل اکنون قادرند خانه هوشمند شما را کنترل کنند.
کنترل خانه های هوشمند با دستیار گوگل

به گزارش آی تابناک چند هفته پیش، در یکی از پست هایی که در بلاگ رسمی گوگل منتشر شده، این شرکت به این موضوع اشاره کرده بود که دستیار گوگل در گوشی های پرچم دار آن یعنی پیکسل و پیکسل اکس ال، قادر خواهد بود تا با دستور صوتی، خانه هوشمند شما را کنترل کند. تنها کافیست تا به قسمت تنظیمات در Google Assistant بروید و قسمت Home Control را فعال کنید تا تجربه ای شبیه به گوگل هوم را با دستیار گوگل گوشی خود داشته باشید.

از زمانی که دستیار گوگل سال گذشته برای اولین بار در گوشی پیکسل و دستگاه گوگل هوم معرفی شده، در هر کدام از خود قابلیت های متفاوتی را ارایه داده است. برای مثال در گوگل هوم، امکان مسیریابی وجود ندارد، اما در گوشی پیکسل این امکان میسر است. اکنون برخی از ویژگی ها و کارهایی که گوگل هوم انجام می داده به پیکسل هم منتقل می شود تا کاربران این گوشی هوشمند بتوانند به راحتی وسایل هوشمند منزلشان را کنترل کنند.

البته کنترل خانه با گوی چندان موضوع جدیدی به حساب نمی آید، اما این که کنترل همه لوازم سازگار و متصل به اینترنت خانه در یک مکان صورت گیرد و حتی امکان گروه بندی آن ها به اتاق های مختلف هم وجود داشته باشد، می تواند کاربردی و جدید باشد. تنها کافیست تا دستگاه مورد نظرتان را با دستیار گوگل سینک یا هماهنگ سازی کنید و به کمک دستورهای صوتی آن را به راحتی با گوشی خود کنترل کنید.


منبع : جام جم

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار