کد خبر: ۶۲۴۷
تاریخ انتشار: ۱۷:۰۲ - ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - 2017 February 11
تیم مایکروسافت آفیس به تازگی اعلام کرده است که یک به‌روزرسانی جدید را برای هر سه اپلیکیشن ورد، اکسل و پاورپوینت نسخه اندروید منتشر کرده است. این به‌روزرسانی هنوز در مرحله آزمایشی بوده از این رو تنها برای کاربران Insider در دسترس است. اما انتظار می‌رود که نسخه نهایی این به‌روزرسانی خیلی زود منتشر شود.

مایکروسافت قابلیتهای جدیدی به آفیس اندروید اضافه نمود

به گزارش آی تابناک : بنابراین برای کاربرانی که هنوز در Microsoft’s Office Insider ثبت‌نام نکرده‌اند این به‌روزرسانی قابل دریافت نیست، اما به هرحال ویژگی‌هایی که در ادامه بیان می‌شود تا چند مدت دیگر در دسترس همه کاربران خواهد بود.

اول از همه به سراغ Word می‌رویم، در نسخه آینده این اپلیکیشن، امکان مشاهده فایل‌های PDF افزوده می‌شود. اگرچه پیش‌ از این امکان مشاهده این فایل‌ها توسط اپلیکیشن OneDrive وجود داشت اما مایکروسافت تصمیم گرفته این قابلیت را به اپلیکیشن Word اضافه کند.

نرم‌افزار اکسل نیز دست‌خوش تغییرات زیادی می‌شود که به کاربران اجازه می‌دهد فایل‌هایی شامل اسکریپت و اسنادی با جداول کوئری را باز کند. در نهایت هر سه اپلیکیشن ورد، اکسل و پاورپوینت به کاربر اجازه می‌دهند که افکت‌هایی نظیر سایه و رفلکس را به تصاویر موجود در اسناد اضافه کنند.

همان‌طور که پیش‌تر گفته شد این ویژگی‌ها در حال حاضر تنها برای کاربرانی در دسترس است که عضو Insider بوده و به‌روزرسانی را دریافت کرده‌اند، در غیر این صورت برای دسترسی به این قابلیت‌ها می‌بایست چند هفته‌ای را منتظر بمانید.


منبع : آی تی رسان
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار