کد خبر: ۶۱۹۹
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۴ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - 2017 February 05
کمتر از سه هفته به آغاز یکی از بزرگ‌ترین گردهمایی های بزرگان دنیای تکنولوژی موسوم به کنگره جهانی موبایل و یا همان MWC 2017 باقی مانده و در این روزهای باقی مانده، خبرها و شایعات زیادی در خصوص محصولاتی که قرار است در این مراسم رونمایی شوند، به گوش می رسد.

از چه گوشی‌هایی در کنگره جهانی موبایل 2017 رونمایی می شود؟

به گزارش آی تابناک :  رویدادی که همه ساله بیش از 100 هزار بازدیدکننده را از اقصی نقاط جهان به شهر بارسلون اسپانیا می کشاند تا از نزدیک، شاهر معرفی آخرین دستاوردهای مهندسان کمپانی های بزرگ دنیا باشند. گوشی های هوشمند نیز همه ساله، به عنوان پای ثابت کنفرانس های رونمایی به شمار می روند و امسال نیز قرار است از چند اسمارت فون پرده برداشته شود.

ال‌جی جی 6


از چه گوشی‌هایی در کنگره جهانی موبایل 2017 رونمایی می شود؟

کمپانی ال جی قصد دارد تا در MWC امسال از اسمارت فون جی ۶ رونمایی کند. محصولی که در طی روزهای اخیر،تصاویر و مشخصاتی منتسب به آن در فضای وب پخش شد و از این رو، تصویری کلی از آن در ذهن علاقه‌مندان شکل گرفته است. گفته می شود که جی ۶ مجهز به ویژگی هایی همچون پردازنده اسنپدراگون ۸۲۱، باتری غیر قابل تعویض، پشتیبانی از دستیار صوتی گوگل اسیستنت، تراشه گرافیکی آدرنو ۵۳۰ و پشتیبانی از درگاه USB نوع C معرفی خواهد شد. البته برخی منابع خبری نیز از رونمایی مدل های دیگری از این گوشی به نام های جی ۶ لایت، جی ۶ کامپکت و جی ۶ هیبرید در این مراسم خبر می دهند که هنوز درستی آن در هاله ای از ابهام قرار دارد.


 هوآوی پی  10


از چه گوشی‌هایی در کنگره جهانی موبایل 2017 رونمایی می شود؟

شنیده ها حاکی از این است که شرکت چینی هوآوی، رونمایی از اسمارت فونی قدرتمند به نام هوآوی پی ۱۰ را در سر می پروراند و این در حالیست که برخی وب‌سایت ها نیز معرفی هوآوی پی ۱۰ پلاس را به همراه این گوشی پیش بینی کرده اند. از جمله مشخصات احتمالی که برای پی ۱۰ ذکر شده است می توان به مواردی همچون صفحه نمایش ۵.۲ اینچی کوآد اچ دی، رم ۶ گیگابایتی، پردازنده کایرین ۹۶۰ و سیستم عامل اندروید نوقا اشاره کرد. گفته می شود که پی ۱۰ پلاس با مشخصاتی مشابه اما نمایشگری بزرگ‌تر رونمایی خواهد شد.

 

سونی اکسپریا (مدل 4K)


از چه گوشی‌هایی در کنگره جهانی موبایل 2017 رونمایی می شود؟

به نظر می رسد که در MWC امسال، شرکت سونی از اسمارت فونی که قرار است ادامه دهنده راه اکسپریا زد ۵ باشد رونمایی کند. محصولی که تا به امروز اطلاعات اندکی از آن به بیرون درز کرده و گفته می شود مشخصاتی همچون صفحه نمایش ۵.۵ اینچی 4K، پردازنده اسنپدراگون ۸۳۵ و رم ۴ گیگابایتی را در دل خود جای خواهد داد. ناگفته نماند که برخی از منابع خبری نیز ادعا کرده اند که سونی، به تعبیت از سامسونگ، رونمایی از پرچمدار ۲۰۱۷ خود را به بعد از کنگره جهانی موبایل موکول خواهد کرد.

 

بلک بری مرکوری


از چه گوشی‌هایی در کنگره جهانی موبایل 2017 رونمایی می شود؟

همانطور که می دانید بلک بری اخیراً تمامی فرآیند طراحی، تولید و فروش گوشی های هوشمند خود را به شرکت TCL واگذار کرد و اکنون قصد دارد تا در این مراسم، از آخرین اسمارت فون ساخت مهندسان داخلی خود که با اسم رمز بلک بری مرکوری شناخته می شود، رونمایی کند. گوشی هوشمندی که به ویژگی هایی همچون صفحه نمایش ۴.۵ اینچی با رزولوشن ۱۶۲۰ در ۱۰۸۰، پردازنده هشت هسته ای اسنپدراگون ۶۲۵، رم ۳ گیگابایتی، دوربین اصلی ۱۳ و سلفی ۸ مگاپیکسلی و حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی مجهز خواهد بود و در ۲۵ فوریه، روز کنفرانس بلک بری برای علاقه مندان معرفی خواهد شد.


 نوکیا ۸ ( نوکیا پی ۱ )


از چه گوشی‌هایی در کنگره جهانی موبایل 2017 رونمایی می شود؟


نوکیا باری دیگر به بازار موبایل برگشت؛ اما نه با گوشی های ساده قدیمی، بلکه با گوشی های هوشمندی که از مشخصات قدرتمندی بهره می برند و می توانند رقیبی جدی برای محصولات مشابه موجود در بازار باشند. این شرکت چند هفته پیش از اسمارت فونی به نام نوکیا ۶ رونمایی کرد و حال  قصد دارد تا در MWC 2017 از عضو جدید خانواده محصولات هوشمند خود که نام های نوکیا پی ۱ و نوکیا ۸ را برای آن پیش بینی کرده اند، رونمایی کند. محصولی که گفته می شود با مشخصاتی همچون رم ۶ گیگابایتی، پردازنده اسنپدراگون ۸۳۵ و دوربین ۲۴ مگاپیکسلی معرفی خواهد شد. انتظار می رود که مدل دیگری از این گوشی نیز با ویژگی هایی از قبیل رم ۴ گیگ و پردازنده اسنپدراگون ۸۲۱ رونمایی شود.


 موتو جی 5 و جی 5 پلاس


از چه گوشی‌هایی در کنگره جهانی موبایل 2017 رونمایی می شود؟


طرفداران گوشی های موتورولا می توانند در کنگره جهانی موبایل 2017 شاهد رونمایی از نسل جدید گوشی های هوشمند این شرکت باشند. قرار است کنفرانس موتورولا در 26 فوریه برگزار شود گفته می شود که عرضه این دو گوشی نیز چند روز پس اتمام این مراسم آغاز خواهد شد. و اما در خصوص مشخصات این دو محصول باید گفت موتو جی 5 باید گفت به صفحه نمایش 5 اینچی و جی 5 پلاس به نمایشگر 5.5 اینچی مجهز خواهد بود و از جمله ویژگی های مشترک میان این دو می توان به مواردی همچون رم 3 گیگابایتی، پردازنده هشت هسته ای اسنپدراگون 621 و سیستم عامل اندورید 7.0 نوقا اشاره کرد.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار