تاریخ انتشار: ۱۱:۵۶ - ۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - 2017 February 02
اگر اخبار مربوط به ساعت های هوشمند را دنبال کرده باشید، قطعا شنیده‌اید که کمپانی ال جی به زودی از دو ساعت هوشمند مجهز به پلتفرم اندروید ویر رونمایی خواهد کرد. این شرکت اخیرا گزارش داده با همکاری گوگل مشغول توسعه دو ساعت هوشمند است که از تازه‌ترین سیستم عامل گجت های پوشیدنی شرکت گوگل، اندروید ویر 2 (Android Wear 2.0) پشتیبانی خواهد کرد.

ال جی با واچ اسپورت و واچ استایل به بازار آمد


به گزارش آی تابناک : شرکت ال‌جی به‌زودی از دو ساعت‌مچی هوشمند  ال‌ جی واچ اسپورت و  ال‌ جی واچ استایل رونمایی خواهد کرد و در شایعات گذشته، اشاره شده است که ال‌جی واچ Style با قیمت 249 دلار به بازار عرضه می‌شود. به‌تازگی، یک منبع معتبر به وب‌سایت Android Police اعلام کرده است که نسخه بزرگ‌تر این ساعت‌مچی با نام ال‌ جی واچ اسپورت با پشتیبانی از نسل چهارم ارتباطات، 100 دلار بیشتر قیمت خواهد داشت. در ادامه مطلب با دیجی‌رو همراه باشید.

براساس اطلاعات منتشرشده، قیمت پیشنهادی شرکت سازنده به خرده‌فروشان در ایالات متحده برای این مدل، نزدیک به 349 دلار است. البته در حال‌حاضر، معلوم نیست که در صورت ارائه ساعت‌مچی ال‌جی واچ در یک رنگ جدید یا با بندهای متفاوت، قیمت آن تغییر پیدا خواهد کرد یا خیر.

ال جی با واچ اسپورت و واچ استایل به بازار آمد


ال‌جی واچ Sport به یک نمایشگر 1.38 اینچی مجهز خواهد بود

به عنوان یادآوری،  ال‌ جی واچ اسپورت از قابلیت‌هایی نظیر پشتیبانی نسل چهارم ارتباطات، NFC برای سرویس پرداخت اندروید Pay، جی‌پی‌اس، تشخیص ضربان قلب و یک نمایشگر بزرگ‌تر استفاده می‌کند. شایعات منتشرشده در رابطه با این محصول، نشان می‌دهد که ال‌جی واچ Sport به یک صفحه‌نمایش 1.38 اینچی با رزولوشن 480 در 480 پیکسل مجهز شده است و از 768 مگابایت حافظه رم استفاده می‌کند. هم‌چنین، شرکت ال‌جی برای آن چهار گیگابایت حافظه داخلی در نظر گرفته است و یک باتری 430 میلی‌آمپر بر ساعت، انرژی لازم برای نمایشگر را تامین می‌کند.

علاوه‌براین، انتظار داریم که ساعت‌مچی هوشمند جدید ال‌ جی واچ اسپورت به یک دکمه چرخان دیجیتالی مجهز شده باشد که جابه‌جایی در محیط کاربری سیستم‌عامل اندروید Wear را ساده‌تر می‌کند. گمانه‌زنی‌ها نشان می‌دهد که ال‌جی واچ Sport و ال‌جی واچ Style به عنوان اولین محصولات مجهز به پلت‌فرم اندروید Wear 2.0 در اوایل ماه فوریه به بازار عرضه خواهد شد. هم‌چنین در این روز، نسخه‌ نهایی به‌روزرسانی عمده جدید پلت‌فرم اندروید Wear برای ساعت‌های مچی قدیمی‌تر عرضه می‌شود.

به دلیل عرضه این دو ساعت‌مچی هوشمند با سیستم‌عامل اندروید Wear 2.0، انتظار داریم که دستیار صوتی گوگل Assistant با بسیاری از برنامه‌ها ادغام شده باشد. هر دو ساعت‌مچی ال‌جی واچ Style و ال‌جی واچ Sport به بدنه‌ای مقاوم در برابر آب و گرد و غبار مجهز خواهد بود؛ با این‌حال، ال‌ جی واچ اسپورت مقاومت بالاتری خواهد داشت.

ال‌جی واچ Style محصول دیگری است که شرکت سازنده به‌زودی از آن رونمایی خواهد کرد. این ساعت‌مچی هوشمند از یک صفحه‌نمایش 1.2 اینچی استفاده می‌کند و ضخامت آن نزدیک به 10.8 میلی‌متر است. هم‌چنین، حافظه رم کم‌تری برای این مدل در نظر گرفته شده است و شرکت ال‌جی، آن را با یک باتری با ظرفیت 240 میلی‌آمپری ارائه می‌دهد. همانند ال‌جی واچ Sport، این ساعت‌مچی هوشمند تنها از چهار گیگابایت حافظه به منظور ذخیره‌سازی محتوای مدنظر کاربران استفاده می‌کند.


ال جی با واچ اسپورت و واچ استایل به بازار آمد

عرضه ال جی واچ استایل با قیمت 249 دلار

گزارش‌ها نشان می‌دهند که ساعت هوشمند ال جی واچ استایل و ال جی واچ اسپورت (LG Watch Sport) اواخر ماه آینده میلادی همراه با رونمایی از پلتفرم اندروید ویر 2 ، رسما معرفی خواهند شد. انتظار می‌رود که ال جی این دو محصول جدید خود را به کنگره جهانی موبایل (MWC 2017) بارسلونا برده و در آنجا رونمایی کند. این گزارش همچنین تاکید می کند که قیمت ساعت ال جی واچ استایل حدود 249 دلار بوده و در سمتی دیگر با توجه به قابلیت ها و امکانات بیشتر مدل Watch Sport، ظاهرا قیمت این مدل فراتر از 249 دلار خواهد بود.

این رندرهای جدید مربوط به یکی از دو مدل ساعت اندروید ویر 2 شرکت ال جی توسط شخصی آشنا برای حوزه تکنولوژی منتشر شده است. شخصی با نام کاربری @evleaks که سالیانیست مشغول افشای اطلاعات و تصاویر محرمانه از محصولات الکترونیکی معرفی نشده است. تا به امروز هیچ تصویر دیگری از این ساعت هوشمند اندروید ویر 2 شرکت ال جی به بیرون درز پیدا نکرده است، بنابراین ما نمی‌توانیم در مورد این تصویر قضاوت کنیم و ظاهرا باید باور کنیم که این تصاویر به معنای واقعی مربوط به ساعت هوشمند ال جی واچ استایل هستند.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار