کد خبر: ۶۱۸۵
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۸ - ۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - 2017 February 02
Moto Mico یک باتری خورشیدی همراه برای گوشی‌های هوشمند است

به گزارش آی تابناک :شارژرهای همراه یا پاوربانک‌ها این روزها طرفداران زیادی دارند و بسیار کارآمد هستند. اما در صورتی که ظرفیت پاور بانک بالا باشد، به مدت زمان شارژ زیادی نیز نیاز دارد که همین موضوع می‌توان مشکل ساز شود و کاربر علاوه بر شارژ کردن گوشی هوشمندش، باید حواسش به شارژ پاوربانکش نیز باشد.

 یکی از بهترین راهکارها در این شرایط استفاده از منابع تجدید پذیر مانند نور خورشید است. به این ترتیب مالکان گوشی‌های سری Moto Z موتورولا به زودی می‌توانند از یک Moto Mod جدید استفاده کنند که در حال ساخت است. این Moto Mod جدید که به زودی به بازار عرضه خواهد شد، Moto Mico نام دارد. همان طور که در تصویر می بینید، Moto Mico در حقیقت نقش یک پاور بانک مجهز به پنل‌های خورشیدی را برای گوشی ایفا می‌کند.

 در حالت تئوری تا زمانی که پنل‌های خورشیدی این تجهیزات جانبی جدید به نور خورشیدی دسترسی داشته باشد، باتری گوشی شما هیچ وقت تمام نخواهد شد.

 

Moto Mico یک باتری خورشیدی همراه برای گوشی‌های هوشمند است

به نظر می‌رسد که Moto Mico دارای باتری 2200 میلی آمپر ساعت خواهد بود و پنل‌های خورشیدی نیز قابل جدا شدن هستند. این پنل‌ها که Snap-Panels نام دارند از پورت USB-C پشتیبانی می‌کنند به این معنی که می توان از آنها برای شارژ سایر گوشی‌های مجهز به پورت USB-C نیز استفاده کرد.

 احتمالا Moto Mico از پنجم فوریه برای جذب سرمایه اولیه در وب سایت Indeogogo قرا ر گیرد.


منبع : شهر خبر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار