کد خبر: ۶۱۸۳
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۲ - ۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - 2017 February 02
گوشی‌های وان پلاس 3 تی (OnePlus 3T) با پردازنده کوالکام اسنپدراگون 821 و هواوی میت 9 پرو (Huawei Mate 9 Pro) با پردازنده Kirin 960 دوتا از قوی‌ترین گوشی‌های اندرویدی موجود در بازار بوده و به صورت پیش فرض دارای اندروید 7 نوقا و شش گیگابایت رم هستند. به همین دلیل وبسایت PhoneBuff این دو گوشی را برای تست سرعت در آزمایش‌های خود انتخاب کرده است.

مقایسه سرعت گوشی‌های «وان پلاس 3 تی» و «هواوی میت 9 پرو»


به گزارش آی تابناک :برای انجام این تست ابتدا یک اپلیکیشن در گوشی باز و اجرا می‌شود و پس از اینکه بارگذاری آن کاملاً انجام گرفت بسته شده و اپلیکیشن های بعدی به همین صورت و با یک ترتیب خاص اجرا می‌شوند. پس از اینکه گوشی با اپلیکیشن های پرکاربرد و پایه‌ای مثل شبکه‌های اجتماعی، بازی‌ها، مرورگرها و اپلیکیشن های پخش تصویر مورد آزمایش قرار گرفت مرحله اول به پایان می‌رسد. در مرحله دوم سرعت بازکردن یک اپلیکیشن هنگامی که سایر اپلیکیشن ها در پس زمینه گوشی در حال اجرا هستند سنجیده می‌شود. انتظار می‌رود گوشی‌هایی که دارای رم بالاتری هستند در این تست عملکرد بهتری داشته باشند.

در مرحله اول این آزمایش گوشی وان پلاس 3 تی اپلیکیشن ها پایه‌ای مثل گالری و دوربین را با سرعت بالاتری اجرا کرد، اما هنگامی که کار به اجرای بازی‌ها رسید هواوی میت 9 پرو سرعت بسیار بالاتری داشت. ولی در مرحله دوم که اپلیکیشن ها باید دوباره اجرا شوند، گوشی هواوی قادر نبود تا بازی Fit The Fat را همراه با سایر اپلیکیشن ها اجرا کند و نمی‌توانست آن را در حالت اجرا نگه دارد. به این ترتیب وان پلاس 3 تی در این مرحله عملکرد بسیار بهتری را به نمایش گذاشت و در مجموع برنده این تست شد.


مقایسه سرعت گوشی‌های «وان پلاس 3 تی» و «هواوی میت 9 پرو»


البته هر دو دستگاه سرعت بسیار بالایی دارند و با اینکه وان پلاس 3 تی کمی سریعتر است، اما با اینحال هواوی میت 9 پرو نیز هیچ گاه شما را برای باز کردن اپلیکیشن ها منتظر نخواهد گذاشت.





ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار