کد خبر: ۶۱۸۱
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۳ - ۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - 2017 February 02
اینستاگرام تا به امروز تنها یک اپلیکیشن تک عکسی بوده است، به این معنی که کاربران هر بار تنها می توانند یک عکس را در حساب کاربری خود آپلود کنند. با این حال به نظر می رسد که این وضعیت به زودی تغییر خواهد کرد زیرا توییت جدید Philip Change این طور نشان می دهد که در آخرین نسخه بتای اپلیکیشن اینستاگرام، قابلیت آپلود چند عکس به صورت همزمان در حال تست است .

اینستاگرام امکان آپلود چند عکس به صورت همزمان را عرضه می کند

به گزارش آی تابناک همان طور که در توییت Change در ادامه میبینید، کاربران می توانند به زودی چندین عکس را برای اشتراک گذاری در حساب کاربری اینستاگرام خود انتخاب کنند. لازم به ذکر است که این قابلیت شبیه به ایجاد آلبوم، مدتی است که در اختیار آگهی دهندگان قرار گرفته است (برخی آگهی های تبلیغاتی در اینستاگرام به کاربران امکان می دهند تا به کشیدن انگشت خود روی نمایشگر به راست یا چپ، چندین تصویر را مشاهده کنند). به این ترتیب به نظر می رسد که اینستاگرام تصمیم گرفته امکان استفاده از این قابلیت را در اختیار تمامی کاربرانش قرار دهد.

 

مشخص نیست که عملکرد این قابلیت برای عموم کاربران نیز مانند آگهی های تبلیغاتی فعلی خواهد بود یا نه. به گزارش Cult of Mac، در حال حاضر زمانی که برای انتشار یک آلبوم تلاش می کنید، اپلیکیشن پیام خطا می دهد که یعنی این قابلیت هنوز برای کاربران قابل دسترسی نیست. چنین قابلیتی احتمالا نحوه اشتراک گذاری تصاویر در این شبکه اجتماعی را بسیار متحول خواهد کرد و نیازی نیست که کاربران در طول روز چندین عکس با موضوع مشابه به صورت جدا جدا منتشر کرده و فید دوستانشان را با عکس های تکراری پر کنند.

 

مشخص نیست که این تغییرات چه زمانی به صورت عمومی عرضه خواهند شد، اما با توجه به اینکه آخرین نسخه بتای اندرویدی اینستاگرام شامل این تغییرات بوده است، احتمالا در بروزرسانی عمومی بعدی این اپلیکیشن می توانیم از این قابلیت جدید استفاده کنیم.

اینستاگرام امکان آپلود چند عکس به صورت همزمان را عرضه می کند


منبع : تک شات


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار