تاریخ انتشار: ۱۳:۵۳ - ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - 2017 February 01
نگران اسکورپیو نباشید؛ اکس باکس وان کنونی تا سال ها پشتیبانی می شود . 2017 سال مهمی برای مایکروسافت و تجارت اکس باکس است؛ نه فقط شاهد انتشار عناوین بزرگ و جذابی برای خانواده اکس باکس وان خواهیم بود، بلکه پروژه اسکورپیو نیز پاییز به عنوان قدرتمندترین کنسول تاریخ روانه بازار خواهد شد.

نگران اسکورپیو نباشید؛ اکس باکس وان کنونی تا سال ها پشتیبانی می شود


به گزارش آی تابناک :2017 سال مهمی برای مایکروسافت و تجارت اکس باکس است؛ نه فقط شاهد انتشار عناوین بزرگ و جذابی برای خانواده اکس باکس وان خواهیم بود، بلکه پروژه اسکورپیو نیز پاییز به عنوان قدرتمندترین کنسول تاریخ روانه بازار خواهد شد.

خوشبختانه فیل اسپنسر به عنوان مدیر خلاق و هوشمند اکس باکس تاکنون روی خوشی به رسانه ها نشان داده و در فعالیت های تعاملی اش با هواداران در شبکه های اجتماعی، از ابراز هیجانش برای اسکورپیو و برنامه های آتی اکس باکس دریغ نمی کند.

بدون شک یکی از عمده نگرانی هایی که این روزها گریبان صاحبان کنونی کنسول های ردموندی ها را گرفته، ترس از عدم پشتیبانی کافی از اکس باکس وان فعلی بعد از عرضه اسکورپیو است.

با وجود اینکه سران مایکروسافت بارها و بارها تاکید کرده اند که اسکورپیو در واقع به عنوان عضو جدیدی از خانواده اکس باکس وان ظهور خواهد کرد و هیچ تاثیری در پشتیبانی مدل های قبلی نخواهد گذاشت، اسپنسر همچنان با پرسش های نگران آلود هوادارانش طرف می شود.


نگران اسکورپیو نباشید؛ اکس باکس وان کنونی تا سال ها پشتیبانی می شود

وی در جدیدترین پستش در توییتر باز هم تایید کرده که اکس باکس وان و اکس باکس وان اس تا سال ها پشتیبانی خواهند شد و جای هیچ نگرانی وجود ندارد.

وی پس از آن هم خاطر نشان کرده ضمن اینکه بازی ها با رزولوشن 4K واقعی روی اسکورپیو اجرا می شوند، این کنسول هیچ مشکلی برای اجرای بازی های سنگین واقعیت مجازی ندارد و حتی فراتر از انتظارات فعلی خواهد بود.

گفتنی است اسپنسر در مقابل کسانی که پتانسیل موفقیت این کنسول را به خاطر احتمال قیمت بالا زیر سوال می برند عنوان کرده: «اسکورپیو را پیش خرید نکنید و صبر داشته باشید تا کنسول عرضه شود و بازی های آن را مشاهده نمایید. ممنونم.»

مجدداً شایان ذکر است که کنسول اکس باکس اسکورپیو پاییز سال آینده و پیش از تعطیلات کریسمس سال 2018 میلادی روانه بازار خواهد شد و احتمالاً در نمایشگاه E3 2017 در خرداد ماه می توانیم نگاهی به آن داشته باشیم.


منبع :  Segment Next
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار