کد خبر: ۶۱۵۴
تاریخ انتشار: ۱۶:۴۱ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - 2017 January 31
احتمالا برای شما هم پیش آمده که در طول روز چندین و چند بار از طرف اپراتور مربوطه پیامک های تبلیغاتی دریافت کرده اید. یکی از مشکلاتی که به صورت تکرار شونده در سرویس مشکلات مردم عنوان می شود، بحث پیامکهای تبلیغاتی تلفن همراه است.

پول بده پیامک کسل کننده بگیر

به گزارش آی تابناک : تعداد زیادی از مشترکان تاکنون در این باره شکایت کرده اند و اپراتورهای تلفن همراه نیز راه های متفاوت و متنوعی را برای مسدود سازی پیامکهای تبلیغاتی اعلام کرده اند. 

پیامک های کسل کننده

میلیونر شو"،" هفته های 200 میلیونی"، "دوست دارید خواب راحت و آرام داشته باشید"، "چه كسی می خواد از تیم ملی حمایت كنه و برنده بشه؟" ، "سوتی های بزرگ و جالب"، "رازهای داشتن خانواده شاد و خوشبخت"، "انواع نرخ خودرو، مسكن، طلا، ارز و سكه را می توانید با ارسال پیامك به شماره مورد نظر با قیمت مناسب دریافت كنید" از جمله پیامك های همراه اول است که چندی است مشترکان این اپراتور دولتی را کلافه کرده است.


شاید فرآیند ارسال پیامک‌های تبلیغاتی بسیار بی‌اهمیت به نظر برسد؛ اما این روزها به تجارت پرسودی تبدیل شده است که «دولت» بیشترین سود را در آن می‌برد!
برخی از پیامک های تبلیغاتی که در ساعات پایانی شبانه روز به گوشی هاارسال می شوند اغلب حاوی مطالبی غیرواقعی و با محتوای جعلی می باشند،وبیشتر مزاحمت ایجاد می کنند تا اطلاع رسانی و تبلیغات.برخی از این پیامک ها نیز با ارائه اطلاعات نادرست ما را ترغیب می کنند که در مسابقات پیامکی شرکت کنیم که اینگونه پیامک ها می توانند سرقت اطلاعات مالی و شخصی ما را نیز به همراه د اشته باشند.
پیامک‌های تبلیغاتی در سال‌های اخیر بسیار مورد توجه شرکت‌های تبلیغاتی قرار گرفته است. دلیل این استقبال، اول از همه ارزان و به صرفه بودن آن است و اینکه ارسال این پیامک‌ها تقریبا هیچ هزینه ای برای این شرکت‌ها ندارد. از طرف دیگر درآمد نسبتا زیاد این نوع تبلیغات دلیل دیگر گسترش آن است. و درآمد میلیاردی را نصیب صاحبان آن کند. 
چگونه خود را خلاص کنیم؟
معمولا زمانیکه که از یک سامانه پیامک تبلیغاتی دریافت میکنید (برای مثال از سامانه 9090 یا 9098 یا سامانه های VAS) کافیست به همان سامانه عبارت off را ارسال نمایید

پول بده پیامک کسل کننده بگیر

گاهی اوقات نیز با ارسال یک پیامک خالی یا یک عدد به آن سامانه، پیامکی برای شما بر می گردد که حاوی کدهای مختلف آن سامانه است، که با توجه به راهنمایی آن میتوانید کد لغو طرح را ارسال نمایید.
اما گاهی بعد از زدن کلید offپیامک حاوی کد ارسالی شما نادرست است ارسال می شود که عملا شما را ناچار به هزینه پیامکی می کند. هزینه ای که ممکن است برای ما ناچیز باشد اما در وسعت زیاد می تواند سبب گرفتن پول های هنگفت از مردم شود.
برای قطع سرویس تبلیغاتی ایرانسل شما میتوانید از 2 طریق اقدام نمایید:
 
پیامک
برای قطع سرویس از طریق پیامک کافیست عدد 2 را به 5005 ارسال نمایید.
 
تماس تلفنی
شما همچنین میتوانید با شماره 700 تماس بگیرید و با اتصال به اپراتور درخواست قطع این سرویس را بدهید.

 همچنین توجه داشته باشید که قطع این سرویس ممکن است جلوی پیامک های بانکی شما را هم بگیرد.
همچنین در این خصوص صادق عبادی شاهکوه در مصاحبه ای با اشاره به اینکه این سامانه برای حل مشکل مشترکان اپراتورهای تلفن همراه در زمینه دریافت پیامک های تبلیغاتی طراحی شده است   افزود: از طریق سامانه 800 علاوه بر قطع پیامک های تبلیغاتی می توان از تعداد سرویس های ارزش افزوده نیز مطلع شد و آن را قطع کرد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار