تاریخ انتشار: ۱۵:۱۵ - ۲۶ دی ۱۳۹۵ - 2017 January 15
هشتم اسفندماه سال جاری را باید روز پرکاری برای حوزه فناوری خواند، چراکه موتورولا نیز برگزاری مراسمش را طی این روز تأیید کرده است.


هشتم اسفندماه سال جاری را باید روز پرکاری برای حوزه فناوری خواند، چراکه موتورولا نیز برگزاری مراسمش را طی این روز تأیید کرده است.

موتورولا برگزاری مراسم در ۸ اسفند ماه را طی MWC 2017 تایید کرد


به گزارش آی تابناک : هشتم اسفندماه را باید روز بزرگی برای علاقه‌مندان به گوشی‌های هوشمند خواند؛ چراکه اغلب کمپانی‌های تولیدکننده، مراسم خود برای رونمایی از محصولات جدید را طی کنگره‌ی موبایل بارسلونا در روز ۲۶ فوریه یا هشتم اسفندماه برگزار خواهند کرد و موتورولا نیز از این قاعده مستثنا نیست. موتورولا که زیر پرچم لنوو فعالیت می‌کند، دعوت‌نامه‌های مراسم خود را برای روز ۸ اسفندماه ارسال کرده است.

موتورولا اطلاعاتی در رابطه با گوشی‌های احتمالی که در جریان این مراسم رونمایی خواهند شد، ارائه نکرده است؛ اما انتظار می‌رود در جریان مراسم موتورولا شاهد معرفی گوشی‌های هوشمند جدیدی نظیر موتو جی ۵ پلاس در کنار لوازم جانبی جدیدی از سری موتو ماد برای گوشی هوشمند دیگر این کمپانی با نام Moto Z باشیم.

بیست و ششم فوریه یا ۸ اسفندماه را باید روز شلوغی برای دوستداران گوشی‌های هوشمند خواند، چراکه در بارسلونا شاهد برگزاری کنفرانس‌های کمپانی‌های دیگری نظیر HMD Global، هواوی و ال‌جی خواهیم بود. انتظار می‌رود در جریان MWC 2016 شاهد رونمایی از جی ۶ ال جی و همچنین گوشی هوشمند پرچم‌دار HMD Global با برند نوکیا باشیم.

منبع:زومیت

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار