کد خبر: ۶۱۲۲
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۲ - ۲۲ دی ۱۳۹۵ - 2017 January 11
بازی PES 2017 که در سال اخیر منتشر شد دارای مشکلات عمده‌ای در بخش‌های مختلف بود که بازی‌بازان انتظار بهبود و رفع این مشکلات در PES 2018 را دارند.

انتظارات بازی بازان از بازی PES 2018

به گزارش آی تابناک : پس از چند نمایش بی‌رمق، گل سر‌سبد سری فوتبال کونامی دوباره با PES 2017 نمایش واقعی خود را نشان داد، به طوریکه بازی FIFA 17 را تحت فشار قرار داده و بسیاری از هواداران سر‌سخت EA را مجذوب خود کرد.

بازی PES 2018 یک جهش رو به جلوی دیگر خواهد بود.

آیا بازی بهتر از PES 2017 خواهد بود؟

پاسخ هم مثبت است هم منفی.

بازی PES 2018 یکبار دیگر از موتور گرافیکی FoxEngine استفاده خواهد کرد، همان موتور گرافیکی که در بازی‌های اخیر سری Metal Gear Solid از آن استفاده شده بود.

با اینکه جلوه‌های بصری PES 2017 عالی به نظر می‌رسد، اما گیم‌پلی بازی فاقد جزئیات است، در حالی‌که انیمیشن جمعیت عالی بود.

انتظار می‌رود کونامی مواردی مانند نور‌پردازی، جزئیات جمعیت و به ویژه تشابه مدل بازیکن را بهبود بخشد.

ظاهر بازیکنان بارسلونا و دیگر تیم‌های مجوز‌دار در PES 2017 برجسته و قابل توجه است، اما دیگر بازیکنان شناخته شده، چندان شبیه به نمونه‌های واقعی آن‌ها نیستند.

انیمیشن بازی در بعضی مواقع، به خصوص در طول صحنه‌های سینمایی، قدیمی و از رده خارج شده به نظر می‌رسید و انتظار داریم در PES 2018 روان‌تر باشد.

همچنین انتظار می‌رود کونامی روی نسخه PS4 Pro که قابلیت پشتیبانی از تکنولوژی ۴K را دارد، بیشتر کار کند و برابری بصری نزدیک‌تری با نسخه PC داشته باشد.

نسخه‌های Xbox 360 و PS3 تجربه مناسب و معقولی را ارائه خواهند کرد و بسیار جذاب‌تر از آن چیزی خواهد بود که در FIFA 17  ارائه شد.

بازی اخیر در زمان انتشار، گرفتار مشکلات مربوط به سرور شده بود، آیا کونامی این مشکل را حل خواهد کرد؟

پاسخ مثبت است و در حال حاضر به این مشکل در PES 2017 رسیدگی شده است.

سال گذشته، وقتی بازی منتشر شد، ۴۰ کپی کمتر از بازی FIFA 17 فروخت و بسیاری از بازی‌بازان از سرور‌های نا‌معتبر اظهار نا‌رضایتی کردند.

بازی PES 2017 گریبان‌گیر مشکلات زیادی از جمله مشکلات مربوط به ثبات سرور‌های آنلاین، تاخیر و قطع شدن‌های مکرر بازی به دلیل خطا‌های اتصالی، شده بود که اعتماد کاربران را خدشه‌دار کرد. کونامی یک اشتباه را دو‌بار تکرار نخواهد کرد و انتظار می‌رود که آن‌ها از سرور‌های با کیفیت بالاتری استفاده کرده و تمام تلاش خود را برای حل مشکل تاخیر (Lag) در بازی، بکار خواهند بست و قابلیت انتخاب مسابقات آنلاین بر اساس میزان کیفیت اتصال اینترنتی فراهم خواهد شد.

اگر علاقمند بازی به صورت آنلاین نباشیم، آیا گیم‌پلی هنوز هم به همان صورت باقی خواهد ماند؟

پاسخ مثبت است- PES 2017 به خاطر گیم‌پلی خوب‌اش مورد ستایش و تحسین منتقدان قرار گرفت. در بازی اخیر از ویژگی هوش مصنوعی تطبیقی استفاده شد که باعث تطبیق هوش مصنوعی با سبک گیم‌پلی هر بازیکن می‌شد. درست مانند بازی شطرنج، قادر خواهد بود حرکت‌های شما را قبل از اینکه آن‌ها را حرکت دهید، متوجه شود که برخی از مسابقات را هیجان‌انگیز می‌کند و انتظار می‌رود هوش مصنوعی در PES 2018 بیشتر بهبود داده شود و حریفان کامپیوتری شما حرکت‌ها و سبک بازی‌تان را بهتر حدس بزنند.

تاکتیک‌ها چطور خواهد بود؟ آیا شاهد پیچیدگی بیشتری در PES 2018 خواهیم بود؟

در بازی اخیر تاکتیک‌هایی مانند Gegenpress، Tiki-Taka و False 9 استفاده شده بود، با این حال، برای بازی‌بازان زمان زیادی طول نمی‌کشد تا در استفاده از این تکنیک‌های مختلف، ماهر شوند.

انتظار می‌رود بازی‌بازان در PES 2018 قادر به ایجاد تاکتیک‌های خود باشند که امکان تجربه‌ای کاملا شخصی را فراهم می‌کند.

آیا تیم‌های مجوز‌دار بیشتری در PES 2018 خواهند بود؟

گفتنش سخت است- در بازی PES 2017 تیم‌هایی مانند لیورپول، دورتموند و بارسلونا بودند، اما غایبان بیشتر جلب توجه می‌کردند. خوشبختانه، دانلود مد‌های بازی از انجمن بحث و گفتگو PES بسیار آسان‌تر است.

از طرف دیگر، طی همکاری انحصاری کونامی با کنفدراسیون فوتبال برزیل، حق کامل استفاده از همه ۲۰ تیم لیگ داخلی برزیل به کونامی داده شده است.

گزارش بازی‌ها بر عهده چه کسی خواهد بود؟

گزارش بازی‌ها توسط Peter Drury و Jim Beglin انجام خواهد شد، البته PES هیچ وقت به خاطر ویژگی گزارش‌اش شناخته نشده است و امسال هم چیزی تغییر نخواهد کرد، اما بر‌اساس برداشت‌های قبلی انتظار‌مان این است که روان‌تر باشد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار