تاریخ انتشار: ۰۹:۱۰ - ۱۵ دی ۱۳۹۵ - 2017 January 04
شنیده‌های جدید حکایت از این دارند که گوشی هوشمند منعطف سامسونگ با قابلیت تا شدن به نام گلکسی ایکس، سه‌ماهه‌ی سوم یا چهارم سال ۲۰۱۷ رونمایی خواهد شد.
گلکسی ایکس، گوشی هوشمند سامسونگ با نمایشگر منعطف نیمه دوم سال ۲۰۱۷ رونمایی می‌شود


به گزارش آی تابناک : قریب به هشت ماه پیش، اخباری در خصوص رونمایی از پنج گوشی هوشمند پرچم‌دار توسط سامسونگ در سال ۲۰۱۷ منتشر شد. شایعات منتشرشده حکایت از این داشتند که یکی از این گوشی‌های هوشمند، یک نمونه‌ی مجهز به نمایشگر منعطف با قابلیت تاشدن و رزولوشن 4K است. هرچند اطلاعاتی در رابطه با گوشی تاشوی سامسونگ در ماه‌های اخیر منتشر شده است، اما در هیچ یک از این اخبار اطلاعاتی در رابطه با زمان رونمایی وجود ندارد. سامسونگ در هشت سال گذشته پس از نمایش اولین نمایشگر منعطف با قابلیت تا شدن، در حال کار روی گوشی‌های هوشمندی مجهز به این نوع نمایشگر است. حال خبری منتشر شده که نشان از رونمایی از اولین گوشی هوشمند تاشوی مجهز به نمایشگر منعطف سامسونگ با نام گلکسی ایکس در سه‌ماهه‌ی سوم یا چهارم سال ۲۰۱۷ میلادی دارد.

با وجود انتشار اخباری در خصوص گوشی هوشمند منعطف و تاشوی سامسونگ، اطلاعات چندانی در خصوص مشخصات فنی این گوشی در دست نیست. بر اساس اطلاعات پراکنده‌ی احتمالی که برگرفته از پتنت‌های ثبت‌شده توسط سامسونگ برای این نوع گوشی است، انتظار می‌رود گلکسی ایکس علاوه بر اینکه نمایشگر منعطف با قابلیت تاشدن دارد، دارای نواحی قابل لمسی به غیر از سطح نمایشگر باشد که از جمله‌ی آن باید به حاشیه‌ی گوشی اشاره کرد. همچنین بنا بر شنیده‌ها، این گوشی هوشمند از راهکارهای بیومتریک متعددی برای تشخیص هویت کاربر استفاده خواهد کرد که شامل سنسور اثر انگشت، تشخیص چهره و همچنین شناسایی کاربر از طریق کف دست است.

به‌طور حتم در ماه‌های آینده با نزدیک شدن به زمان احتمالی رونمایی از گلکسی ایکس اخبار بیشتری در رابطه با این گوشی هوشمند خواهیم شنید.

منبع:زومیت

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار