تاریخ انتشار: ۰۹:۰۷ - ۱۵ دی ۱۳۹۵ - 2017 January 04

به گزارش آی تابناک : شرکت دل امیدوار است بتواند در نمایشگاه CES با محصول جدیدش خودی نشان دهد. مانیتور نازک Dell 27 Ultrathin، به راستی یکی از نازک‌ترین صفحه‌های نمایشی است که تا به حال دیده‌اید. تمام سخت افزارها و اجزای این مانیتور به جای پشت صفحه در پایه آن قرار دارد.

این صفحه نمایش 27 اینچی Quad HD 2.560 در1.440 پیکسل دارد و همچنین تکنولوژیHDR  را نیز پشتیبانی می‌کند. البته شرکت Dell در گزارشی به این نکته اشاره کرد که ویژگی HDR این مانیتور، همان قابلیت HDR در تلویزیون‌های 4K نیست، با این وجود بر اساس ادعای این شرکت، این مانیتور کنتراست بالایی از تصویر را پشتیبانی می‌کند و طیف رنگ‌های بیشتری نسبت به مانیتورهای معمولی ارائه می‌دهد. محور این مانیتور که صفحه را به پایه متصل کرده به راحتی به کاربر این اجازه را می‌دهد تا زاویه صفحه نمایش را به دلخواه تغییر دهد.

این صفحه نمایش بسیار با کیفیت گویا رنگ‌های آن می‌خواهند از تصویر بیرون بپرند، علاوه بر این از هر زاویه‌ایی که به این مانیتور نگاه می‌کنیم، میزان نازک بودن آن بسیار چشم گیر است همچنین طبق گفته شرکت دل این صفحه نمایش 178 درجه می‌چرخد.

اگرچه پایه این محصول کمی درشت به نظر می رسد اما جذابیت‌های خود صفحه به قدری است که این مورد اصلا به چشم نمی‌آید. این مانیتور همراه با رابط USB-G، خروجی HDMI 2.0 و خروجی صدا عرضه خواهد شد. این محصول را می‌تونید 23 مارس امسال با قیمت 700 دلار بخرید.

منبع:آی تی ایران

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار